مدیرکل جدید نوسازی مدارس آذربایجان شرقی: اتمام پروژه های نیمه تمام اولویت است

مدیرکل پیشین اداره نوسازی مدارس استان: تنها۴۰ درصد مدارس از استحکام کافی برخوردار است

تبریز(پانا)- مدیرکل پیشین اداره نوسازی استان آذربایجان شرقی با اشاره به فرسودگی 30 درصد مدارس استان، گفت: در زمان شروع بکار مدیریتی در سازمان نوسازی سهم اداره از اعتبارات استانی 6.8 درصد بود که بعد از گذشت زمان این اعتبار به 11 درصد رسیده است.

کد مطلب: ۸۵۷۹۷۰
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل جدید نوسازی مدارس آذربایجان شرقی: اتمام پروژه های نیمه تمام اولویت است

محمدرضا عیدی در پیش از ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌شرقی ضمن قدردانی از همه همکاران و نیروها وسازمان های دیگر در طول تصدی مدیریتی خود، یاداور شد: در استان ما بیش از 30 درصد فضاهای آموزشی فرسوده است و تنها 40 درصد دارای استحکام کامل هستند.

مدیرکل پیشین نوسازی مدارس استان گفت: هرچند خیرین با گام های بزرگی که برداشته اند بحران بزرگ نوسازی مدارس را تا حد زیادی بهبود داده اند، اما برای ادامه راه به همکاری مسئولین و خیرین بزرگوار نیاز مبرم و اساسی است.

وی اشاره کرد: در زمان شروع بکار مدیریتی در سازمان نوسازی سهم اداره از اعتبارات استانی 6.8 درصد بود که بعد از گذشت زمان این اعتبار به 11 درصد رسیده است.

عیدی با اشاره به جشنواره 26 تیرماه خیرین مدرسه ساز استان در مراغه که 20درصد مشارکت خیرین افزایش داشت، خاطرنشان شد: در جشنواره های شانزدهم تا نوزدهم میزان کمک رسانی به اندازه 15 جشنواره قبلی بوده و این اعتماد و اعتقاد خیرین به مجموعه را نشان می دهد.

وی با بیان اینکه این سازمان در جشنواهر شهید رجائی امسال رتبه برتر را کسب کرده بود، افزود: سالیلن سال است که استان آذربایجان شرقی در بحث نوسازی مدارس حرف اول را می دهد و من با وجود اینکه از سیستم خارج می شوم ولی در هر زمانی اماده همکاری و ارائه تجربیاتم به مجموعه خواهم بود.

در ادامه ی این آیین، پیام صدقی گفت: بعنوان مدیریت جدید اداره نوسازی استان اولویت کاری من تکمیل پروژه های نیمه تمام، استفاده حداکثری از مشارکت مردمی و خیرین، ایمن سازی، توجه به معماری اسلامی و استفاده از تکنولوژی های جدید خواهد بود.

مدیر کل جدید اداره نوسازی مدارس استان تاکید کرد: مجدانه در راستای توسعه و نوسازی مدارس استان با استفاده از تمام ظرفیت های درون و برون سازمانی تلاش خواهم نمود و خواستار همکاری تمامی نهادها ی دولتی و غیردولتی برای پیشرفت نظام تعلیم و تربیت کشور هستم.

گفتنی است،در این آیین از محمدرضا عیدی مدیر کل پیشین نوسازی مدارس استان تجلیل و پیام صدقی طی حکم مهراله رخشانی‌مهر، معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، بعنوان مدیرکل جدید اداره نوسازی آذربایجان شرقی منصوب شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار