قنبرپور:می‌خواهیم هم در لیگ و هم در آسیا هواداران را شاد نگه داریم

تهران (پانا) - مدیر تیم فوتبال پرسپولیس از تلاش مجموعه این تیم برای موفقیت در فصل جاری به رغم محرومیت خبر داد.

کد مطلب: ۸۵۷۲۸۸
لینک کوتاه کپی شد
قنبرپور:می‌خواهیم هم در لیگ و هم در آسیا  هواداران را شاد نگه داریم

مصطفی قنبرپور در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: خوشبختانه بعد از دو پیروزی اخیر، انگیزه و روحیه خوب و بالایی در تیم به وجود آمده است. تمرین‌های شادابی هم داشتیم و بچه‌ها در فرم خوبی وارد دربی خواهند شد.

وی ادامه داد: با توجه به فشردگی مسابقات و بسته بودن دست ما در استفاده از نفرات مختلف و جابجایی بازیکنان، مسلم است که بچه‌ها واقعا غیرت به خرج داده‌اند و با تمام خستگی و آسیب‌دیدگی‌های کوچک و بزرگی که دارند، برای انجام تکلیف‌شان از تمام وجود خود، مایه گذاشته‌اند و کادر فنی و به ویژه آقای برانکو هم با تدابیر ویژه خودشان شرایط خوبی را برای تیم ایجاد کرده‌اند و در این چند روز، صحبت‌های لازم را هم با بچه‌ها داشته‌اند. ما کاملا آماده‌ایم به مصاف حریف قدیمی خودمان برویم و منتظریم یک بازی خوب برای فوتبال ایران رقم بخورد.

بازیکن پیشین باشگاه پرسپولیس درباه اینکه پرسپولیس برخلاف رقیب خود باید به فاصله کمی در لیگ قهرمانان نیز حضور پیدا کند و این فشار چه اثری روی کیفیت فنی می‌گذارد، خاطرنشان کرد: به طور کلی برای پرسپولیس بازی آسان وجود ندارد ولی الان با مجموعه‌ای از بازی‌های خاص روبرو هستیم که در پی هم انجام خواهد شد. پرسپولیس نه می‌تواند از آسیا صرف نظر کند و نه به عنوان مدافع عنوان قهرمانی، در لیگ کوتاه بیاید. این مساله با توجه به شرایط ویژه تیم، فشار زیادی را به بچه‌ها و کادر فنی وارد می‌کند ولی ما پله پله پیش می‌رویم. آقای برانکو هم بر این مسائل اذعان داشته‌اند و همزمان تلاش می‌کنند ریکاوری ذهنی، بدنی و فنی را دنبال کنند. فشار تمرینات بر این اساس تنظیم شده است تا این مرحله خاص را بگذرانیم.

وی تصریح کرد: تمام عوامل در همین راستا گام بر می‌دارند تا تیم برای هر بازی در فرم خوبی قرار بگیرد. از کادر پزشکی و ماساژورها تا تدارکات و دیگر عوامل به نوبه خود تلاش دارند به ریکاوری و آماده‌سازی تیم کمک کنند. به نظر من با بازی هوشمند، اجرای صحبت‌های آقای برانکو، حمایت هواداران و تلاشی که از بچه‌ها می‌بینیم می‌توانیم به نتیجه‌های خوبی برسیم.

قنبرپور در پایان گفت: خوشبختانه همه بچه‌ها را در اختیار داریم و حسین ماهینی هم تمرینات را دنبال کرده است. امیدوارم دل هواداران پرسپولیس بعد از این دیدار شاد باشد و البته در همین جا یادی هم از تلاش‌های کارکنان باشگاه می‌کنم که به جهت حضور در باشگاه، دیده‌ام چطور در پشت صحنه با تعصب به دنبال انجام کارها هستند و برای موفقیت پرسپولیس زحمت می‌کشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار