قنبرپور: تکرار قهرمانی پرسپولیس برای بعضی دردسرساز و آزاردهنده شده است

تهران (پانا) - پیشکسوت پرسپولیس از عملکرد این تیم در فصل‌های اخیر تمجید کرد.

کد مطلب: ۱۱۷۴۴۰۵
لینک کوتاه کپی شد
قنبرپور: تکرار قهرمانی پرسپولیس برای بعضی دردسرساز و آزاردهنده شده است

مصطفی قنبرپور در گفتگو با رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: قطعا هیچ کس انتظار نداشت و ندارد، تکرار قهرمانی، آن هم برای پنجمین بار، کار آسانی باشد، اما عملکرد تیم در بازی‌های گذشته و جذب بازیکنان جدید، این تحلیل را به من می‌دهد که بدون هرگونه جانبداری، پرسپولیس شانس اول قهرمانی است که البته برای این فصل رقیب سرسختی مثل سپاهان دارد که در این فصل محترم و حساب شده عمل کرده است.


وی ادامه داد: البته این یک رقابت برابر نیست، چون توجه و فشار روی پرسپولیس و اعضای تیم خیلی بیشتر است. این مساله باعث می‌شود انرژی و توان روحی و ذهنی بیشتری از بازیکن و مربی پرسپولیس گرفته شود. این مساله به خودی خود به خاطر پیشینه، بزرگی و محبوبیت پرسپولیس وجود دارد و حالا چهار سال قهرمانی پیاپی نیز به آن اضافه شده است.


مصطفی قنبرپور در ادامه تصریح کرد: در چنین شرایطی طبیعی است که بسیاری به دنبال تغییر رویه در فوتبال و لیگ ایران و معرفی قهرمان جدید باشند. منظورم شخص حقیقی و حقوقی خاصی نیست ولی به طور کلی قهرمانی‌های پی در پی پرسپولیس که با شایستگی به دست آمده و کاملا تحلیل و آنالیز فنی دارد، هم برای بعضی آزار دهنده شده است و هم عده‌ای را به دردسر انداخته است. پس برای باب میل بعضی نیست که این اتفاق بار دیگر روی دهد، حتی اگر برای عدم تحقق آن، قدمی بر ندارند.


پیشکسوت سرخپوشان که با پرسپولیس به قهرمانی آسیا رسیده است، درباره شانس پرسپولیس برای راهیابی دوباره به فینال آسیا خاطر نشان کرد: قبل از این مورد، مهم است که تمام اعضای تیم و باشگاه متوجه باشند که انسجام درونی و پشتیبانی فداکارانه از یکدیگر می‌تواند به گذر توام با سلامت پرسپولیس از حاشیه‌ها و مشکلات کمک کند.


وی بیان کرد: پرسپولیس در تمام این سال‌ها با مشکلات مالی روبرو بوده است. عملا بدون فداکاری و صبوری بازیکنان برابر ناملایمات مالی، امکان هیچ موفقیتی وجود نداشت ولی بازیکنان در پرسپولیس به خوبی متوجه شده‌اند، با وجود تمام مشکلاتی که به خاطر معوق ماندن دریافت مطالبات متحمل می‌شوند، بالاخره این مطالبات پرداخت می‌شود اما وقتی یک بازیکن را از دست می‌دهند، دیگر راه بازگشت و جبرانی برای آن نیست. از سوی دیگر، همان طور که گفتم، فشار روی عوامل پرسپولیس خیلی بیشتر است. پس همیشه ناچار هستند خیلی بیشتر از بازیکنان نزدیکترین رقیبان خود، انرژی بگذارند، تلاش کنند و مراقب باشند و هواداران که واقعا سرمایه اصلی و عامل موفقیت پرسپولیس هستند باید همیشه متوجه و مراقب این بخش از کار کادر فنی و بازیکنان باشند و به آنها کمک کنند.


قنبرپور در ادامه افزود: اگر همه این‌ها اتفاق بیفتد، پرسپولیس باز هم می‌تواند به فینال آسیا برود. در دو بار قبلی هم دیدیم که پرسپولیس فاصله محسوسی تا قهرمانی هم نداشت و هر بار یکسری مشکلات سر راه این تیم قرار گرفت. یک بار یک بازی می‌توانست به تعویق بیفتد و نیفتاد، یک بار دیگر یک بازی باید برگزار می‌شد تا تیم در شرایط مسابقه باشد و اینها از پرسپولیس دریغ شد، در حالی که هر دو بار پرسپولیس از محرومیت‌ها، آسیب جدی دیده بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار