استاندار کردستان: نوسازی و بهسازی مدارس در اولویت برنامه‌های عمرانی استان قرار دارد

سنندج(پانا) - استاندار کردستان گفت: در سالجاری و به منظور تامین فضای آموزشی و با برنامه ریزی‌های انجام شده نوسازی و بهسازی مدارس در اولویت برنامه‌های عمرانی استان قرار دارد.

کد مطلب: ۸۵۶۴۸۸
لینک کوتاه کپی شد
استاندار کردستان:  نوسازی و بهسازی مدارس در اولویت برنامه‌های عمرانی استان قرار دارد

بهمن مرادنیا استاندار کردستان ظهر دیروز در مراسم نواخته شدن زنگ آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس استان همزمان با سراسر کشور درسنندج ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی به دانش آموزان و معلمان و همه کسانی که در این عرصه به انجام وظیفه می پردازند، با بیان این مطلب اظهار داشت:دانش آموزان آینده سازان ایران اسلامی هستند و باید راه موفقیت آنها را فراهم کنیم.
وی افزود: بر اساس مصوبات شورای آموزش و پرورش استان در سالجاری پیگیری جدی برای ساماندهی و توسعه فضاهای آموزشی و مدارس استان در دستور کار قرار گرفته است.
مرادنیا خاطر نشان کرد: در یک سال گذشته اعبتارات مناسبی در زمینه بازسازی و نو سازی مدارس استان کردستان تخصیص داده شد.
وی گفت: در این بخش هم از اعتبارات دولت و هم از کمک های خیرین مدرسه ساز استفاده شده که باید صادقانه از همکاری بی دریغ خیرین مدرسه ساز در استان تشکر کنیم.
استاندار کردستان در بخشی دیگر از سخنانش ابراز داشت: در سال گذشته بیش از 38 میلیارد تومان برای بازسازی و نو سازی مدارس استان هزینه شده است.
وی تاکید کرد: خوشبختانه اخیرا با تلاش نمایندگان محترم استان در مجلس شورای اسلامی اعتبارات قابل توجهی برای بازسازی و نوسازی مدارس استان تخصیص داده شد.
استاندار کردستان در پایان ابراز امیدواری کردکه با برنامه ریزی صورت گرفته در پنج سال آینده وضعیت فضای آموزشی استان ساماندهی می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار