انتخابی تیم ملی کاراته؛ درفشی‌پور و حیدری ملی‌پوش ماندند

تهران (پانا) - رقابتهای انتخابی تیم ملی بزرگسالان کاراته صبح امروز در وزن منهای 67 کیلوگرم و در بخش کومیته تیمی بین سامان حیدری و کیوان بابان برگزار شد تا درفشی پور و حیدری در اردوی تیم ملی باقی بمانند.

کد مطلب: ۸۵۶۳۲۵
لینک کوتاه کپی شد
انتخابی تیم ملی کاراته؛ درفشی‌پور و حیدری ملی‌پوش ماندند

به گزارش سایت فدراسیون کاراته، در پیکارهای انتخابی تیم ملی کاراته بزرگسالان که صبح امروز یکشنبه اول مهر ماه در سالن شهید کبگانیان تهران برگزار شد، محسن آشوری، دبیر فدراسیون کاراته و مدیر سازمان تیم های ملی به همراه سیدشهرام هروی، سرمربی، شهاب سلطانی و حسین روحانی مربیان تیم ملی کاراته حضور داشتند.
رقابت انتخابی در وزن منهای 67 کیلوگرم با حضور هامون درفشی پور، سید علی کریمی و امیررضا میرزایی و در بخش کومیته تیمی بین سامان حیدری و کیوان بابان برگزار شد و در پایان در وزن منهای 67 کیلوگرم هامون درفشی پور با 3 برد و در کومیته تیمی سامان حیدری با 2 برد و یک باخت در اردوی تیم ملی باقی ماندند.
در رقابتهای وزن منهای 67 کیلوگرم، هامون درفشی پور پس از تساوی 5 بر 5 در اولین مبارزه مقابل امیر رضا میرزایی در دومین پیکار به تساوی صفر بر صفر رسید تا با رای داوران در هانتی پیروز میدان باشد. او در ادامه 5 بر 4 سید علی کریمی را برد و سپس در سومین مبارزه مقابل امیررضا میرزایی یک بر صفر به برتری رسید و به عنوان نفر اعزامی این وزن در رقابتهای جهانی 2018 اسپانیا شرکت کند.

در بخش کومیته تیمی سامان حیدری و کیوان بابان 4 بار مقابل هم قرار گرفتند. در اولین مبارزه بابان 4 بر 3 پیروز شد. دومین دیدار 4 بر 2 به سود حیدری خاتمه یافت.
در سومین مبارزه دو کاراته کا به تساوی صفر بر صفر رسیدند تا در مبارزه چهارم مقابل هم صف آرایی کنند. در این دیدار سامان حیدری 3 بر یک به برتری رسید تا در ترکیب کومیته تیمی قرار بگیرد.

لازم به ذکر است، سعید احمدی به علت بیماری نتوانست در مبارزات انتخابی امروز شرکت کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار