پیام مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید

رشت(پانا)-مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان در آستانه فرا رسیدن سال تحصیلی 98 _ 97 پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۸۵۶۲۳۰
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید

به گزارش پانابه نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، متن کامل پیام به این شرح است:

به نام خداوندی که قلم را آفرید و آن را شایسته سوگند خویش قرار داد. به نام یگانه آفریدگاری که انسان را به زیور « اندیشه» و «تفکر» آراست و او را امانتدار این ودیعه الهی قرار داد.

بار دیگر، فصل روشن « مهر » از راه می رسد و صحیفه نورانی معرفت با سرانگشت تکاپو، ورق می خورد و دروازه های آسمانی بینش و دانایی به روی صدها هزار دانش آموز آغوش می گشایند.

تقارن اول مهر، زنگ مهر و مقاومت با محرم حسینی ( ع ) ، پیام جوانمردی، آزادگی، عدالت طلبی و ایثار و شهادت را که به عنوان مبانی اعتقادی هستند، برای نوجوان و جوان ایران اسلامی به ارمغان می آورد.

بدون تردید فرهنگیان دلسوز ، این طلایه داران دانایی، اصلی ترین محور تحقق عینی سیاست ها و برنامه های تحول آفرین آموزش و پرورش در مدارس هستند که در کنار همراهی و مشارکت اولیای شریف دانش آموزان از طریق حضور موثر در انجمن های اولیا و مربیان می توانند تسهیل کننده دستیابی به این افق های روشن باشند.

اینجانب آغاز سال تحصیلی جدید را به صاحبان علم و خرد به ویژه فرهنگیان گرانقدر، مومن، دلسوز، متعهد و همه دانش آموزان عزیز و رهپویان طریق علم و معنویت و اولیای گرامی، صمیمانه تبریک عرض می نمایم.

امیدوارم در سایه الطاف حضرت حق، دانش آموزان عزیز با همراهی اولیا و مربیان و اهتمام معلمان فرزانه، مسیر دانایی و خرد را با موفقیت طی کنند و اثربخشی تعلیم و تربیت در پیشرفت جامعه اسلامی را شاهد باشیم.

با امید به سرمشق گرفتن از فداکارترین معلمان بی نام و نشانی که در 8 سال دفاع مقدس درس ایثار، محبت و عشق به وطن را به ما آموختند، همسو و همگام با اهداف دولت تدبیر و امید سال تحصیلی 98 -97 را با شعار « امید، نشاط، زندگی در چهلمین مهر انقلاب» آغاز خواهیم کرد. انشاءالله

مبارکتان باد نسیم مهر و طلوع ماه مهربانی

نادر جهان آرای

مدیر کل آموزش و پرورش استان گیلان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار