ترافیک پرحجم در ورودی کلانشهرها

رئیس مرکز اطلاعات ناجا: احتمال یک طرفه شدن جاده‌های چالوس و هراز وجود دارد

تهران (پانا) - رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راه ناجا از احتمال یک طرفه شدن جاده‌های هراز و چالوس خبر داد و گفت تمام محورهای ورودی به کلانشهرها پرحجم هستند.

کد مطلب: ۸۵۵۸۹۳
لینک کوتاه کپی شد
ترافیک پرحجم در ورودی کلانشهرها

سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با پانا درباره آخرین وضع راه‌ها و جاده‌های کشور گفت: ترافیک ورودی به کلانشهرها پرحجم است همچنین ترافیک در تمامی محورهای شمالی به سمت تهران پرحجم هستند.

وی ادامه داد: ترافیک در تمامی محورهای مواصلاتی در این ساعت در کشور روان است. تمهیدات لازم برای بازگشت سفرهای تابستانی صورت گرفته است در ساعات پیش‌رو در صورتی که با حجم بالای ترافیک روبرو باشیم قطعا این تمهیدات اعمال خواهد شد.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به احتمال یکطرفه شدن محورهای چالوس و هراز گفت: در صورت حجم بالای ترافیک محور کرج چالوس از ساعت 5 عصر و محور هراز نیز از ساعت 4 احتمال دارد که یکطرفه شود و ممنوعیت تردد در این محورها اعمال شود. اما با توجه به حجم ترافیک که در حال حاضر در این محورها مشاهده می‌شود به نظر می‌رسد محور هراز نیازی به یک طرفه شدن ندارد و یک طرفه شدن محور کرج چالوس هم به بار ترافیکی در این محور بستگی دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار