نماینده ولی فقیه درخراسان جنوبی :

ویژگی‌ نیروهای مسلح مردمی بودن آن‌ است

بیرجند (پانا) ـ نماینده ولی فقیه درخراسان جنوبی گفت : یکی از ویژگی‌های نیروهای مسلح را مردمی بودن آن‌ها دانست و بیان داشت: مردمی بودن نیروهای مسلح برخواسته از استقلال نظام جمهوری اسلامی است.

کد مطلب: ۸۵۵۷۱۲
لینک کوتاه کپی شد
ویژگی‌ نیروهای مسلح  مردمی بودن آن‌ است

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی، صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح در بیرجند، اظهار داشت: یکی از افتخارات بزرگ نیروهای مسلح برخورداری از ایمان است که به صورت هدفمند از آرمان ایمانی و جامعه ایمانی خود دفاع می‌کنند.

وی از دیگر ویژگی‌های نیروهای مسلح را مردمی بودن آن‌ها دانست و بیان داشت: مردمی بودن نیروهای مسلح برخواسته از استقلال نظام جمهوری اسلامی است.
عبادی تصریح کرد: دشمن خود اعتراف می‌کند که بقای این حکومت‌های غیرمردمی و غیر ایمانی به دلیل ما است و گرنه یک هفته هم دوام نمی‌آورند.


وی با بیان اینکه نیروهای مسلح بسیاری از کشورها مجری برنامه‌های دشمن هستند، اظهار کرد: در گذشته نیز این آثار شوم دشمنان بوده و حتی آنچه در واقعه کربلا به وجود آمد نیز سلطه بیگانگان بود.


نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: در واقعه کربلا بیگانگان در حکومت‌های خودخواه و ضد مردمی و ضد ایمانی نفوذ کردند و در نتیجه نیز ائمه اطهار(ع) را قتل عام کردند.


عبادی اظهار کرد: یکی از شاخصه‌های بزرگ نظام اسلامی، استقلال آن است و امروز استکبار جهانی عصبانی است و وعده یک ساله و یک ماهه می‌دهد و همچنان نیز وعده می‌دهد و سر خود را با وعده‌هایی که محقق نمی‌شود گرم می‌کند.


وی افزود: در دوران دفاع مقدس ده‌ها کشور پشت رژیم بعثی عراق بودند اما در مقابل نیروهای مسلح با ایمان و با اقتدار کشور شکست خوردند و هیچ گاه جرأت حمله نظامی را نخواهند داشت.


نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه دشمن همچنان حیله و مکر می‌کند، تصریح کرد: دشمنان بدانند در صحنه‌های اقتصادی هم ناکام می‌مانند و مردم و نیروهای مسلح ایران به لطف الهی سرافراز از این صحنه‌ها بیرون می‌آیند.


عبادی بیان کرد: دشمن مسائلی که به راحتی در کشور قابل حل را بزرگ جلوه می‌دهد لذا مردم باید بصیرت و توجه به مکر و حیله دشمن داشته باشند.


وی یادآور شد: باید درس‌ها و عبرت‌های عاشورا را فرا بگیریم تا به نظام بشریت آسیب وارد نشود و با هوشیاری مواظب توطئه‌های دشمنان باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار