نشست روسای مناطق 21 گانه آموزش وپرورش شهرستانهای استان تهران در رودهن

رودهن (پانا) - نشست روسای مناطق 21 گانه آموزش وپرورش شهرستانهای استان تهران با حضور مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران واعضای شورای معاونین اداره کل آموزش وپرورش شهرستانهای استان تهران در رودهن برگزار شد.

کد مطلب: ۸۵۵۰۷۵
لینک کوتاه کپی شد
نشست روسای مناطق 21 گانه آموزش وپرورش شهرستانهای استان تهران در رودهن

عبدالرضا فولادوند مدیر کل آموزش وپرورش شهرستانهای استان تهران ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سرور وسالار شهیدان و یاران با وفایش و خسته نباشید به همکاران در رابطه با انجام امور مربوط به پروژه مهر گفت: باید گفتمان منطقی را سرلوحه کار قرار دهیم و با گفتگو و تعامل بیشر با معلمان و مخاطبان فاصله ها را به حداقل برسانیم.

وی با اشاره به کم کردن زمان پاسخگویی به مردم، تاکید کرد:پاسخ به مسائل و مشکلات مردم و شهروندان را باید با سرعت و در کمترین زمان ممکن انجام داد و روحیه امید و نشاط را در دل دانش آموزان و اولیای آنها بالا برد.

فولادوند گفت: وظیفه ماست که با کلیه تشکل های جامعه ارتباط برقرار نمائیم و قطار تدبیر و امید را با مشورت، همفکری و همدلی در مسیر حرکت و توسعه قرار دهیم.

مدیر کل آموزش وپرورش شهرستانهای استان تهران، نظارت بر برنامه هفتگی مدارس ،توجیه نیروهای بدو ورود، ثبت نام و کلاس بندی، برگزاری دوره های آموزش خانواده، پیگیری و رفع مشکل ثبت نام اتباع خارجی، نظارت بر توزیع کتب درسی، تجهیزمدارس، پیگیری و رفع مشکلات مدارس و برنامه ریزی جهت بازگشایی و گرامیداشت هفته دفاع مقدس را ازدیگر برنامه های مهم پروژه مهر97 برشمرد و بر ضرورت اجرای دقیق آنها تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار