دیدار سرپرست فرمانداری ملارد با امام جمعه شهرستان

ملارد (پانا) - امام جمعه شهرستان ملارد گفت :همه ما سوار بر کشتی انقلاب هستیم و چنانچه آسیبی به آن برسد، نباید آن را به شخص یا گروهی منتسب کرد.

کد مطلب: ۸۵۴۷۰۴
لینک کوتاه کپی شد
دیدار سرپرست فرمانداری ملارد با امام جمعه شهرستان

توکلی کجانی سرپرست فرمانداری شهرستان ملارد با حضور در دفتر حجت الاسلام حسینی نوری امام جمعه شهرستان ، با وی دیدار و گفتگو کرد.

وی در این نشست که معاون سیاسی ،انتظامی و مسئول روابط عمومی فرمانداری نیز حضور داشتند ،در سخنانی با تاکید بر رعایت اصل وحدت و همدلی در همه امور گفت: همانند گذشته ، نظر و دیدگاه امام جمعه و رضایت مندی مردم را که همان منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)و سیاست های دولت تدبیر و امید می باشد مد نظر قرار خواهیم داد.

توکلی افزود: با شناخت کافی از شهرستان ملارد ، شاخص هائی را در این شهرستان در نظر گرفته و لحاظ نموده ایم با حمایت ائمه جمعه و جماعات و به کمک روسای ادارات و کارکنان فرمانداری ، بدور از حواشی و امورات غیر ضرور، برای رسیدن به آنها تلاش خواهیم کرد.

در ادامه این نشست حجت الاسلام حسینی نوری امام جمعه شهرستان ملارد ضمن تسلیت ایام عزای حضرت سیدالشهداء (ع) و آرزوی موفقیت برای سرپرست فرمانداری شهرستان ملارد خطاب به توکلی کجانی تاکیدکرد: جوان بودن شما ویژگی ارزشمند و خاصی است که می تواند در آبادانی این شهرستان و تامین زیر ساخت های آن موثر و مفید باشد.

وی اظهار نظر کرد: همه ما سوار بر کشتی انقلاب هستیم و چنانچه آسیبی به آن برسد، نباید آن را به شخص یا گروهی منتسب کرد.

شایان ذکر است، تقویت زیر ساخت ها، توجه به مسائل فرهنگی، تکریم ارباب رجوع و بیرون آوردن برخی ازروسای ادارات از رکود از دیگر تاکیدات و توصیه های امام جمعه شهرستان ملارد بود.

/خبرنگار:زهرا عین آبادی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار