زاکرونی به درهای خروج از تیم ملی امارات نزدیک شد

تهران (پانا) – شکست مقابل ترینیدادوتوباگو باعث شده است تا اماراتی‌ها نگران نتیجه‌گیری تیم ملی کشورشان در جام ملت‌ها شوند.

کد مطلب: ۸۵۲۳۴۴
لینک کوتاه کپی شد
زاکرونی به درهای خروج از تیم ملی امارات نزدیک شد

به گزارش سایت خلیج تایمز، کمتر از 100 روز تا آغاز جام ملت‌های آسیا 2019 زمان باقی مانده است و تیم ملی امارات میزبان این رقابت‌ها که به نظر می‌رسید از شانس‌های اصلی قهرمانی باشد، وارد بحران جدی شده است.

اماراتی‌ها در دیداری دوستانه مقابل ترینیدادوتوباگو شکست با نتیجه 2 بر صفر شکست خوردند تا تعداد بازی‌های بدون برد تیم ملی امارات با سرمربیگری زاکرونی به عدد 5 برسد. پس از شکست امارات مقابل ترینیداد توباگو نارضایی از عملکرد سرمربی ایتالیایی این تیم در بین جامعه فوتبال این کشور بیشتر شد و این خبر شنیده شد که اماراتی‌ها قصد اخراج زاکرونی را دارند.

هرچند فدراسیون فوتبال امارات با انتشار گسترده خبر اخراج زاکرونی بیانیه‌ای صادر کرد و در آن به حمایت از سرمربی تیم ملی این کشور پرداخت و از منتقدان خواست به تیم ملی امارات برای حضور موفق در جام ملت‌ها کمک کنند اما شنیده شده است که بحث اخراج زاکرونی جدی است و اماراتی‌ها زوران مامیچ سرمربی العین و هانک تن کاته سرمربی الجزیره را برای جانشینی زاکرونی در نظر گرفته‌اند که در این بین شانس تن کاته هلندی برای رسیدن به نیمکت تیم ملی امارات بیشتر از رقیب کروات است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار