جشنواره قصه گویی شهرستان نجف آباد

نجف آباد،اصفهان (پانا)-آیین اختتامیه نخستین جشنواره قصه گویی شهرستان نجف آبادبا حضور پرشور مردم، هنرمندان و هنردوستان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۵۲۲۰۰
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره قصه گویی شهرستان نجف آباد

این جشنواره که با شرکت ۱۴ نفر در تمامی رده های سنی در موضوعات مذهبی_قرآنی ، آئینی، سنتی و آزاد و در دو بخش قصه گویی و نقالی برگزار شده بود، ۱۵ شهریور ماه ۹۷ در خانه تاریخی نوریان با تجلیل از برگزیدگان به پایان رسید.
آئین اختتامیه این جشنواره که به همت انجمن ادبی آذرنوش، سازمان رفاهی تفریحی شهرداری نجف آباد، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، شرکت بازارینو، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، گروه نمایشی نگاه و انجمن خیریه همدلی نجف آباد برگزار شده بود،با حضور پرشور مردم، هنرمندان و هنردوستان همراه شد.

در اختتامیه این جشنواره ۱۴ شرکت کننده در حضور مخاطبین و داوران به اجرا پرداختند و سپس به رای داوران نفرات زیر انتخاب شدند و به آن ها لوح تقدیر، تندیس جشنواره و جوایز نقدی اهدا گردید.
نفر اول قصه گویی(رده سنی کودک): فاطمه لطفعلی
نفر دوم قصه گویی(رده سنی کودک): عاطفه کارشناس
نفر اول قصه گویی(رده سنی بزرگسال): قاسم محمدی
نفر برتر نقالی: لاریسا شجاعی

همچنین در خلال برنامه هنرجویان آموزشگاه موسیقی فراز به اجرا و هنرنمایی پرداختند.

لازم به ذکر است که در بخش مردمی جشنواره خانمها یاسمن باقرپور، فاطمه لطفعلی و لاریسا شجاعی برگزیدگان بخش نگاه مخاطبین بودند که با اهدا بسته های فرهنگی سازمان رفاهی تفریحی شهرداری، از آنان تقدیر به عمل آمد.
در پایان نیز از عوامل برگزاری جشنواره با اهدا لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار