با صدور حکمی از سوی مدیر کل آموزش و پرورش استان:

حمید حاتمی سرپرست اداره آموزش و پرورش ناحیه یک زنجان شد

زنجان(پانا)-با حضور معاون آموزش ابتدایی و مشاور اجرایی مدیر کل آموزش و پرورش استان و سایر مدعوین، آیین تکریم مجید دویرانی مدیر سابق اداره آموزش و پرورش ناحیه یک زنجان و معارفه حمید حاتمی سرپرست جدید این ناحیه برگزار شد.

کد مطلب: ۸۵۱۵۳۶
لینک کوتاه کپی شد
حمید حاتمی سرپرست اداره آموزش و پرورش ناحیه یک زنجان شد

با حضور معاون آموزش ابتدایی و مشاور اجرایی مدیر کل آموزش و پرورش استان و سایر مدعوین، آیین تکریم مجید دویرانی مدیر سابق و معارفه حمید حاتمی سرپرست جدید این ناحیه برگزار شد.

اصغر بیات معاون آموزش ابتدایی اداره کل در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات سه ساله مجید دویرانی، وجود روابط انسانی و اعتماد اجتماعی را از مولفه های محقق شده در این ناحیه دانست و اظهار کرد: در این سال ها مشارکت گروهی و تشکیل تیم در راستای پیشرفت و هم افزایی برنامه های این ناحیه از اهمیت بسزایی برخوردار بوده است.

این مقام مسئول از مجید دویرانی و حمید حاتمی به عنوان مدیران توانمند و سرمایه های اجتماعی آموزش و پرورش نام برد و برای آنها در پیشبرد اهداف دستگاه تعلیم و تربیت آرزوی موفقیت کرد.

در ادامه مجید دویرانی مدیر سابق ناحیه یک، ضمن تشکر و طلب حلیت از معلمان، مدیران، معلم یاران و کادر اداری به موفقیت های به دست آمده در این سه سال اشاره کرده و افزود: در دوران تصدی این پست تلاش کردیم فرآیندهای بوروکراتیک ادرای را تا حد امکان کاهش داده و به ساماندهی و بهره وری برسیم.

وی در پایان از همراهی و همکاری کلیه فرهنگیان، مدیران ارشد استان، دستگاههای اجرایی و همکاران اداره آموزش و پرورش ناحیه یک زنجان قدردانی کرد و برای حمید حاتمی آرزوی موفقیت کرد.

همچنین حمید حاتمی سرپرست جدید این ناحیه، ضمن تشکر از میهمانان و قدردانی از زحمات مجید دوبرانی و مجموعه اداری، اجرای سیاست ها و برنامه های دولت تدبیر و امید و وزارت آموزش و پرورش را از اهم برنامه های خود ذکر کرده و گفت: در تلاش خواهیم بود در تعامل با کلیه مسئولین استانی، برنامه محوری، اخلاق مداری و استفاده از خرد جمعی را سرلوحه کار خود قرار دهیم و در جهت عملیاتی کردن سند تحول بنیادین بکوشیم.

لازم به ذکر است در پایان مراسم ضمن تشکر از زحمات و خدمات مجید دویرانی مدیر سابق این ناحیه، ابلاغ سرپرستی حمید حاتمی، توسط اصغر بیات معاون آموزش ابتدایی استان، به وی ابلاغ شد.

گفتنی است حاتمی پیش از این در مسئولیت‌هایی چون کارشناس مسئول نهضت سوادآموزی منطقه انگوران و ماهنشان، کارشناس مسئول انجمن اولیا و مربیان، مسئول ایثارگران، مدیر مجتمع ایثارگران، مشاور تحصیلی، معاون آموزشی و مدیر هنرستان حضور داشته است

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار