برگزاری همایش پیام‌آوران عاشورادر پاکدشت

پاکدشت ( پانا)- رئیس شورای فرهنگی عمومی شهرستان پاکدشت با تأکید بر اهمیت پذیرایی از عزاداران حسینی گفت: نباید گرانی را بهانه اطعام ندادن کرد و لازم است تا چشممان هم به دست دولت و نهادها نباشد

کد مطلب: ۸۵۱۵۳۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری همایش پیام‌آوران عاشورادر پاکدشت

حجت‌الاسلام‌ حسن لزومی، امام جمعه شهرستان پاکدشت در همایش پیام‌آوران عاشورا ویژه مسئولان هیئات مذهبی شهرستان معیار تقرب در دین را اخلاص معرفی کرد و اظهار کرد: هرکه اخلاصش بیش، تقربش بیشتر است و هرکه برای خودنمایی کار کند،همه زحماتش به باد می‌رود.

وی در ادامه با تأکید بر اهمیت پذیرایی از عزاداران حسینی ادامه داد: نباید گرانی را بهانه اطعام ندادن کرد،و لازم است تا چشممان هم به دست دولت و نهادها نباشد.
رئیس شورای فرهنگی عمومی شهرستان پاکدشت با اشاره به هجمه‌های فرهنگی و اقتصادی دشمن علیه کشور، ابراز کرد: درست است که همه ناراحتیم، کشور در وضعیت بحرانی است ، اما باید امسال به صورتی عزاداری کرد در شان ابا عبدالله حسین (ع) باشد.
حجت‌الاسلام لزومی با بیان اینکه در برگزاری هیئات هر کاری کنیم صاحب مجلس خودش شاهد است، افزود: مواظب اعمال خود در عزاداری‌ها باشیم.
نماینده ولی فقیه در پاکدشت مهمترین موضوع ایام محرم را امر به معروف و نهی از منکر برشمرد و تصریح کرد: اجرای این فریضه مهم از همگان مورد انتظار است، مخصوصاً اینکه مسئولان هیئات و ریش‌سفیدان، جوانان را موعظه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار