استاندار تهران: موضوع آسیب‌های اجتماعی در جلسات باید شفاف مطرح شود

استاندار تهران با بیان اینکه افراط و تفریط که زیاد شود جامعه از منحنی نرمال خود خارج می‌شود، گفت موضوع آسیب‌های اجتماعی در جلسات باید شفاف مطرح شود و همین امروز باید به دور از شتابزدگی تصمیم‌گیری کرد.

کد مطلب: ۸۵۱۵۱۳
لینک کوتاه کپی شد
استاندار تهران: موضوع آسیب‌های اجتماعی در جلسات باید شفاف مطرح شود

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری تهران، محمدحسین مقیمی در جلسه کارگروه تخصصی اجتماعی و فرهنگی استان تهران گفت: آسیب‌های اجتماعی از واقعیت‌های جامعه است که با تلخی‌هایی همراه است اما به معنی خالی شدن جامعه از ارزش‌ها نیست.

وی افزود: باید قبول کنیم خشونت و آسیب در جامعه وجود دارد و سپس راهکاری برای رفع آسیب‌ها پیدا شود.

استاندار تهران با بیان اینکه کار مدیریت اجتماعی کنترل منحنی نرمال در جامعه است تا آسیب اجتماعی از حد خود بیشتر نشود، گفت: افراط و تفریط که زیاد شود جامعه از منحنی نرمال خود خارج می‌شود.

مقیمی گفت: فرد افراطی که جامعه را به هم می‌زند، نباید با سایر افراد مقایسه شود. در آسیب‌های اجتماعی به دنبال بازگرداندن جامعه به تعادل هستیم، در جامعه غیرمتعادل آسیب‌ها اثرگذاری بیشتری دارد.

وی ادامه داد:ما مدیران جامعه باید توان تحمل داشته باشیم، موضوع آسیب‌های اجتماعی در این جلسات باید شفاف مطرح شود برای تصمیم کنترل آسیب‌ها فردا نسبت به امروز دیرتر است و همین امروز باید به دور از شتابزدگی تصمیم‌گیری کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار