مدیر آموزش و پرورش مراغه:

رفتار و کردار معلمان برای دانش آموزان الگو است

تبریز(پانا) - جلیل اسلامی بر توانمند سازی مربیان و لزوم حضور معلمان با آمادگی کامل در کلاس درس تاکید کرد و گفت: دانش آموزان در مدارس از رفتار و کردار معلمان خود الگو می گیرند، لذا معلمان باید به این موضوع اهمیت دهند.

کد مطلب: ۸۵۰۹۵۶
لینک کوتاه کپی شد
رفتار و کردار معلمان برای دانش آموزان الگو است

جلیل اسلامی در گردهمایی معاونین پرورشی مناطق جوار مراغه دراردوگاه المهدی (عج) با بیان این که باید نگران آگاهی های علمی معلمان و خودمان باشیم، اظهار کرد: البته نگاه نگران نمی تواند اثربخش باشد بلکه باید وارد میدان عمل شد و به سمت سند تحول بنیادین حرکت کرد تا اثر بخشی بیشتری را در حوزهای مختلف آموزش و پرورش را شاهد باشیم.
وی بر توانمند سازی مربیان و لزوم حضور معلمان با آمادگی کامل در کلاس درس تاکید کرد و ادامه داد: دانش آموزان در مدارس از رفتار و کردار معلمان خود الگو می گیرند، لذا معلمان باید به این موضوع اهمیت دهند.
مدیر آموزش و پرورش مراغه گفت: کاهش مکاتبات، نوگرایی و عمل در صحنه های مختلف فرهنگی و هنری از برنامه های مهم بخش پرورشی شهرستان مراغه است.
امسال تعداد مربیان و معاونان پرورشی در مدارس کاهش نمی یابد
رییس اداره امور تربیتی آموزش و پرورش استان در گردهمایی معاونین پرورشی به ساماندهی معاونان و مربیان پرورشی و مشاور در مدارس استان تاکید کرد و گفت: امسال برگزاری دوره ها و کارگاه های توانمندسازی مربیان درس تفکر و سبک زندگی به طور جد دنبال می شود و نظارت میدانی بیشتری در این موضوع خواهیم داشت.
جعفری گفت: یادواره شهدای فرهنگی استان با همکاری بسیج فرهنگیان به زودی برگزار می شود.

لزوم همکاری مناطق و نواحی با رویکرد جدید سازمان دانش آموزی

مدیر سازمان دانش آموزی استان نیز در این جلسه با دعوت معاونین پرورشی و تربیت بدنی مناطق به استمرار همکاریشان با رویکرد جدید سازمان دانش آموزی گفت: بحث اخلاق و ارزشهای اسلامی زیر سوال است.ما از دانش آموزان می خواهیم که دارای اخلاق و انصاف اسلامی باشند. پس روی این موضوع حساس باشیم.
علیزاده ضمن تشکر از مناطقی که به موقع در سامانه جذب و ساماندهی پیشتازان ثبت نام کرده اند، گفت: ملکان با ۱۱۱ درصد بالاترین و هشترود با ۹ درصد پایین ترین ثبت را داشته اند.
وی در پایان از معاونین خواست تا از ظرفیت بزرگ در آمد زایی سازمان درمناطق بهترین بهره را ببرند.
رییس اداره فرهنگی و هنری آموزش و پرورش استان نیز در این جلسه اظهار کرد:اجرای مسابقات فرهنگی و هنری از اول مهر ماه در تمامی نواحی و مناطق استان آعاز خواهد شد.

نمازخانه های مدارس تغییر کاربری نخواهند داشت
رییس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان در ادامه جلسه از عدم تغییر کاربری نمازخانه ها با توجه به استقرار پایه دوازدهم خبر داد و بیان کرد: دوره های آموزشی به همت اداره قرآن، عترت و نماز استان برای آموزگاران قرآن برگزار شد.
محمد صادقزاده ادامه داد: امسال همچنین در دارالقرآن ها از لحاظ تخصیص نیروی انسانی هیچ تغییری نخواهیم داشت و فرهنگیانی که ابلاغ دارالقرآن برایشان صادر شده است صرفا در دارالقرآن بکارگیری می شوند.
وی ادامه داد: زنگ نماز نیز طبق روال همه ساله با حضور ائمه جماعات همزمان با زنگ آغاز بازگشایی در اول مهر نواخته می شود.

اسماعیل حبیب زاده کارشناس امور اردویی آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی در ادامه جلسه چک لیست ارزیابی از عملکرد مدارس در مقاطع تحصیلی مختلف که از کتاب سرمشق تربیت تهیه شده و راهنمای عمل معاونت پرورشی وفرهنگی و فرهنگی و مبتنی بر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است را تشریح کرد و در مورد بخشنامه هفته احیاء امر به معروف و نهی از منکر توضیحاتی ارایه داد..

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار