دانش‌آموزان برتر انجمن اسلامی در کنکور سراسری تجلیل می‌شوند

سومین اجلاس کنگره دوازدهم اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان آغاز شد

تهران (پانا) - سومین اجلاس کنگره دوازدهم اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان از امروز در اردوگاه شهید باهنر آغاز شد و تا پنج‌شنبه ۱۵ شهریور ادامه دارد. در این اجلاس از دانش‌آموزان برتر انجمن اسلامی در کنکور سراسری تجلیل می‌شود.

کد مطلب: ۸۵۰۷۵۶
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان برتر انجمن اسلامی در کنکور سراسری تجلیل می‌شوند

سومین اجلاس کنگره دوازدهم اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان از امروز 12 شهریور در اردوگاه شهید باهنر آغاز شد و تا 15 شهریور ادامه دارد.

این اجلاس با حضور نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه، مسئولان آموزش و پرورش، دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، مسئولان اتحادیه استان‌ها، معاونان خواهر استان‌ها، اعضای قرارگاه ملی جدید و سال گذشته، برگزیدگان جشنواره‌های انجمن اسلامی برتر و رتبه‌های برتر کنکور سال 97 تشکیلات برگزار می‌شود.

تجدید پیمان با آرمان‌های نظام و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، هویت‌بخشی به اعضای فعال و مشارکت در تصمیم‌سازی‌های کلان، آموزش برای انجام فعالیت‌های جریان ساز و ارتقای سطح معنوی و فکری اعضا، افزایش روحیه اخوت تشکیلاتی، ارتقای سطح آگاهی در حوزه شناخت صحیح از دانش و مبانی استکبارستیزی و کسب و ارتقای سطح مهارت‌های لازم در طراحی و اجرای عملیات‌های مختلف فرهنگی از جمله اهداف برگزاری این کنگره است.

برگزاری اجلاس عمومی برای شنیدن گزارش عملکرد دوره قبل شورای مرکزی، رأی‌گیری و انتخاب 2 نفر عضو دانش‌آموز شورای مرکزی، به نمایش گذاشتن حضور فعال اتحادیه در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی و صنفی و فراهم کردن زمینه افکار عمومی برای تحقق جنبش دانش‌آموزی، تدوین بیانیه پایانی در زمینه مسائل فرهنگی، آموزشی، سیاسی و تشکیلاتی، برگزاری جلساتی برای تبادل نظر درباره فعالیت‌های سالیانه اتحادیه از جمله برنامه‌های این کنگره خواهد بود.

هم‌چنین نمایشگاهی از دستاوردهای دانش‌آموزان با حضور دبیرخانه‌های این جشنواره‌ها برگزار و از برگزیدگان انجمن اسلامی برتر و همچنین دانش‌آموزان برتر انجمن اسلامی در کنکور سراسری تجلیل می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار