با هزینه افزون بر ۳۰ میلیارد

آموزشگاه پسرانه 12 کلاسه علامه طباطبایی شهرجدیدسهند به بهره برداری رسید

تبریز (پانا) - آموزشگاه پسرانه 12 کلاسه علامه طباطبایی شهرجدیدسهند با هزینه افزون بر 30 میلیارد تومان به‌وسیله اداره نوسازی و تجهیز مدارس افتتاح شد.

کد مطلب: ۸۵۰۱۰۴
لینک کوتاه کپی شد
آموزشگاه پسرانه 12 کلاسه علامه طباطبایی شهرجدیدسهند به بهره برداری رسید

در ششمین روز از هفته دولت و با حضور مسئولان استان و شهرستانی ، آموزشگاه 12 کلاسه علامه طباطبایی شهرجدید سهند واقع در فاز چهار به بهره برداری رسید.

در ابتدای مراسم نجابت مدیرآموزش و پرورش شهرستان اسکو کمبود فضاهای آموزشی شهرجدید سهند را دغدغه ای اصلی مجموعه آموزش و پرورش شهرستان اسکو ذکر کرد و گفت: دستگاه های خدمات رسان شهرجدید سهند با توجه به سرریز جمعیت دانش آموزی در این شهر جدید، آموزش و پرورش شهرستان اسکو را یاری نمایند.

محمدزاده فرماندار شهرستان اسکو با تاکید بر ضرورت رشد و توسعه مدارس گفت: آینده کشور نه در گرو سازه ها و کارخانه ها که در گروی گسترش علم و فرهنگ و اندیشه است.

وی با گزارشی از تعداد مدارس احداث شده در دولت تدبیر و امید گفت: در 5سال گذشته 186 کلاس درس در سطح شهرستان احداث شده است که نسبت به کلاس های احداث در دوره مشابه قبل 190 درصد افزایش داشته است . علاوه بر این ،100 کلاس نیز در حال احداث است و به زودی به فضاهای آموزشی شهرستان اضافه خواهد شد.

محمدزاده همچنین از احداث 28 کلاس درس به دست خیرین مدرسه ساز شهرستان در طول 5 سال گذشته اشاره داشته و افزود: 18 کلاس درس خیرساز نیز در حال احداث است و به زودی به بهره برداری خواهد رسید.

گفتنی است آموزشگاه پسرانه 12 کلاسه در دو طبقه با زیر بناء 1775 متر مربع و مساحت 2260 متر مربع با هزینه افزون بر 30 میلیارد تومان احداث شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار