سرپرست فرمانداری اسلامشهر:

شهرداری تهران مکلف است از حوزه سرزمینی شهرستان خارج شود

اسلامشهر (پانا)- سرپرست فرمانداری اسلامشهر گفت: بر اساس ‌قانون تعاریف و ضوابط تقسیمات کشوری شهرداری تهران مکلف است از حوزه سرزمینی شهرستان خارج شود.

کد مطلب: ۸۴۹۵۶۰
لینک کوتاه کپی شد
شهرداری تهران مکلف است از حوزه سرزمینی شهرستان خارج شود

مسعود مرسلپور در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان اسلامشهر اظهار کرد: شهرداری های اسلامشهر، چهاردانگه و احمدآباد مستوفی بایداز آمادگی لازم جهت ارائه خدماتی که در حال حاضر توسط یکی از شهرداری های مناطق تهران در بخشی از محدوده سرزمینی شهرستان ارائه می شود، برخوردار باشند.
وی در ادامه افزود: برخی از صاحبان کارخانجات و کارگاهها که در حریم شهرستان هستند و خدماتی از یکی از مناطق شهرداری تهران دریافت می کنند بدنبال تبدیل به احسن کردن زمین های خود از طریق تفکیک و تغییر کاربری هستند که در این باره شورای تامین شهرستان نیز مصوباتی داشته و با این اقدام مغایر قانون مقابله خواهد شد.
مرسلپور در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی با مسئولیت معاون اول رئیس جمهور در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در جهت سازماندهی و برنامه ریزی برای مسایل اقتصادی کشور تشکیل شده و تابحال نیز عملکرد موفقی داشته ،گفت: در جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان نیز باید صاحبان صنایع، کارخانجات، کارگاهها و مزارع کشاورزی که دچار مشکل هستند دعوت شوند تا به مشکلات آنها رسیدگی شود.
وی با تاکید بر اینکه باید تناقضات آماری در حوزه کارگاههای تولیدی شهرستان با هماهنگی ادارات صنعت، معدن و تجارت، کار و رفاه اجتماعی و جهاد کشاورزی و بخشداران شهرستان برطرف شود، تاکید کرد: از این پس جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی نیز با کارگروه رفع موانع تولید ادغام خواهند شد.
سرپرست فرمانداری اسلامشهر تصریح کرد: بزودی جلسه بررسی مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران و مدیران کل دستگاههای ذیربط در شهرستان برگزار خواهد شد.
وی افزود: برخی کارخانجات و کارگاهها که به دنبال گسترش کمی مجموعه خود هستند نیز با برخی محدودیت های قانونی مواجه هستند که باید در این زمینه نیز با تشکیل جلسه ای با حضور نمایندگان صنعت، معدن و تجارت، بخشداران و سایر دستگاههای مسئول چاره اندیشی شود.
مرسلپور در ادامه با بیان اینکه ایجاد اشتغال در شهرستان و حمایت از سرمایه گذاران از اهمیت ویژه ای برخوردار است ،افزود: بخشداری ها نیز باید زمینه تشکیل شرکت تعاونی های روستائی را با تشویق و ترغیب کردن روستائیان فراهم کنند.

/خبرنگار:ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار