مسئول بسیج دانش‌آموزی آذربایجان شرقی: طرح «تربیت نخبگان احمدی روشن» دانش‌آموزان را برای مدیریت و مسئولیت سال‌های آتی آماده می‌کند

تبریز (پانا) - مسئول بسیج دانش‌آموزی آذربایجان شرقی گفت: ما در «طرح تربیت نخبگان احمدی روشن» دانش‌آموزان را برای مدیریت و تصمیم‌گیری نظام جمهوری اسلامی آماده می‌کنیم.

کد مطلب: ۸۴۹۵۴۹
لینک کوتاه کپی شد
مسئول بسیج دانش‌آموزی آذربایجان شرقی:  طرح «تربیت نخبگان احمدی روشن» دانش‌آموزان را برای مدیریت و مسئولیت سال‌های آتی آماده می‌کند

وحید فرشباف در همایش سالانه طرح تربیت نخبگان احمدی روشن در محل تالار معلم تبریز گفت: یکی از وظایف عمده سازمان بسیج دانش آموزی کمک به آموزش و پرورش برای تربیت دانش آموزان در تراز انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: در این راستا از زمانی که سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ابلاغ شد، در استان آذربایجان شرقی، کارهای بسیار خوبی در این زمینه انجام شده است.

مسئول بسیج دانش‌آموزی آذربایجان شرقی با اشاره به این که سیصد هزار نفر عضو بسیج دانش آموزی در استان هستند، گفت: ما دست در دست هم داده‌ایم تا دانش‌آموزانی در تراز انقلاب اسلامی و مد نظر مقام معظم رهبری تربیت کنیم .

وی با اشاره به اینکه طرح احمدی روشن برای تربیت نخبگان است، افزود: ما سعی داریم نخبه نه فقط در سطح علمی بلکه از همه لحاظ را شناسایی کنیم.

فرشباف گفت: این طرح تا به حال فقط در تبریز انجام شده است که می‌خواهیم در کل استان آذربایجان شرقی اجرا شود.

مسئول بسیج دانش آموزی آذربایجان شرقی بیان کرد: دلیل انتخاب نام شهید احمدی روشن این است که شهید احمدی روشن در همه جوانب اسوه و الگو بود.

همایش سالانه طرح تربیت نخبگان شهید احمدی روشن با حضور خانوده شهید مصطفی احمدی روشن در محل تالار معلم تبریز برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار