برگزاری مسابقات تیراندازی کارمندان ادارات دولتی شهرقدس

شهرقدس (پانا) - مسابقات تیراندازی شهر قدس با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان ورئیس هیأت تیراندازی منطقه به مناسبت هفته دولت در باشگاه تیراندازی قدس برگزارشد.

کد مطلب: ۸۴۹۵۴۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری  مسابقات تیراندازی  کارمندان ادارات دولتی شهرقدس

مهدی مقدم رئیس هیأت تیراندازی(تفنگ) شهرقدس اظهار کرد: ورزش تیراندازی ،ورزشی است که سبب شادی، نشاط و تمرکز میشود،به نظر من پرسنل هر ادارهای برای آرامش ذهنی در طول روز و رسیدگی بهتر به ارباب رجوع لازم است در این رشته فعالیت کند.

وی ادامه افزود: برای برگزاری مسابقات پرشورتر لازم است که در سطح شهر تبلیغات گسترده تر از سوی شهرداری قدس صورت گیرد تا دیگران نیز مطلع شوند و همچنین من از زحمات شهرداری و شورای شهرستان قدس کمال تشکر را دارم که باعث ادامه فعالیت ما در شهرقدس شدند.

زهرا لطفی نایب رئیس هیئت تیراندازی(تفنگ) شهرقدس اذعان داشت: همه ادارات صبحها قبل از شروع کار،باید ساعاتی را به تیراندازی بپردازند تا از استرس کاری به دور باشند.ماهم براساس سفارش حضرت رسول (ص) فعالیت در این رشته ورزشی را در شهرقدس ادامه خواهیم داد تا در آینده نه چندان دور افراد حرفهای بتوانند در عرصههای جهانی موفق ظاهر شوند.

وی در ادامه تصریح کرد: ورزش کشورما مانند دوکفه ترازوست که دریک کفه آن فوتبال است و در کفه دیگر باقی ورزشها و این نشانه از این دارد که ورزش در کشورما عادلانه نیست.

/خبرنگار :نسترن خدابنده لو/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار