در بازدید از منطقه ویژه اقتصادی بیرجند مطرح شد: 

نگاه به جریان یک سویه صادرات از ایران به افغانستان مورد توجه نیست

بیرجند ( پانا) - رئیس منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه نگاه به صادرات یک سویه از ایران به افغانستان مورد توجه منطقه ویژه اقتصادی نیست ،گفت : تمایل به  واردات کالاهای تولید شده در افغانستان به خراسان جنوبی را داریم.

کد مطلب: ۸۴۹۰۶۹
لینک کوتاه کپی شد
نگاه به جریان یک سویه صادرات از ایران به افغانستان مورد توجه نیست

مرتضی صفدری زاده رئیس منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی ظهر امروز در بازدید والی ولایت فراه افغانستان از این منطقه گفت: منطقه ویژه اقتصادی با فرمان مقام معظم رهبری جمهوری اسلامی ایران و با تصویب مجلس شورای اسلامی با هدف تسهیل تجارت بین المللی ایجاد شده است.

صفدری زاده در ادامه اشاره ای به مزیت های مناطق ویژه اقتصادی کرد و گفت: آزادی کار در مناطق ویژه اقتصادی البته بر طبق قوانین تدوین شده ،سهولت را در کار تجارت بین المللی به وجود می آورد.


رئیس منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی افزود: این آمادگی را داریم تا سرمایه گذاری ها با افغانستان را گسترش دهیم و تسهیلات به وجود آمده در منطقه ویژه اقتصادی نیز می تواند گره گشا باشد.


وی با اشاره به اینکه نگاه به صادرات یک سویه از ایران به افغانستان مورد توجه منطقه ویژه اقتصادی نیست ،گفت : تمایل به واردات کالاهای تولید شده در افغانستان به خراسان جنوبی را داریم.

همچنین دکتر عبدالبصیر سالنگی والی ولایت فراه افغانستان در این جلسه از پیشنهادات مطرح شده استقبال کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار