انتصاب سرپرست جدید فرمانداری اسلامشهر

اسلامشهر (پانا) - مراسم تکریم و معارفه فرماندارجدیدشهرستان اسلامشهر با حضور معاون سیاسی، اجتماعی استاندار تهران، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری تهران، امام جمعه موقت اسلامشهر و جمعی از مدیران و روسای ادارات شهرستان های اسلامشهر و قرچک برگزار شد.

کد مطلب: ۸۴۷۶۸۸
لینک کوتاه کپی شد
انتصاب سرپرست جدید  فرمانداری اسلامشهر

در این مراسم معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران در سخنانی ضمن تبریک فرا رسیدن عید قربان از تلاش های و زحمات امیراله حقیقی در فرمانداری اسلامشهر قدردانی و اظهار کرد: مسعو مرسلپور سرپرست جدید فرمانداری اسلامشهر نیز از مدیران باسابقه، موفق، ایثارگر و جانباز استان تهران است که مسئولیت های متعدد ملی و استانی در کارنامه کاری خود داشته و عملکرد درخشانی نیز در فرمانداری قرچک به ثبت رسانده است.
وی در ادامه افزود: ان شاءا... با همراهی، همکاری و همدلی ائمه جمعه و جماعات، مجمع نمایندگان تهران، اعضای شورای تامین و شورای اداری اسلامشهر بویژه بخشداران، شهرداران و شوراهای اسلامی شهر و روستا با سرپرست جدید فرمانداری اسلامشهر، این شهرستان همچنان در مسیر رشد و توسعه حرکت کند.
سرپرست معاون امنیتی استانداری تهران با بیان اینکه شهرستان اسلامشهر از جایگاه ویژه ای در سطح استان تهران برخوردار است گفت: امیدواریم با همت و تلاش فرماندار جدید و کمک گرفتن از نیروهای جوان، بانوان و همه جریانات سیاسی شهرستان در قالب یک مجمع مشورتی، به فرماندار جدید در راستای پیشرفت اسلامشهر همفکری ارائه شود تا مسائل در شهرستان پیگیری شده و رشد و توسعه ای که در این شهرستان شاهد بودیم ادامه پیدا کند.
حسن بیگی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن هفته گرامیداشت دولت تاکید کرد: باید خدماتی که به مردم ارائه شده بخوبی اطلاع رسانی شود تا مردم نیز از خدماتی که نظام اسلامی ارائه می دهد مطلع شده و نسبت به آینده امیدوار باشند.
وی با اشاره به جنگ روانی و اقتصادی دشمنان علیه ایران اسلامی گفت: شاهد هستیم که دشمنانمان در راستای جنگ روانی خود به شدت مشغول پمپاژ اخبار مایوس کننده در بین مردم هستند ودر این شرایط همه باید ضمن امیدوار کردن مردم به آینده روشن کشور با همدلی، تعامل و همت مضاعف به پیشبرد مسائل کشور بپردازیم.
وی با بیان اینکه باید اختلافات جزئی و حزبی را کنار گذاشت تا این مقطع سخت و حساس را نیز همچون هشت سال دفاع مقدس بخوبی سپری کنیم اظهار داشت: امروز اصلاح طلبان و اصولگرایان همگی همدل هستند و بی تردید با این همدلی و تعامل میتوان خیلی زود شرایط سخت را پشت سر گذاشت.
حسن بیگی در ادامه شهید رجائی را اسوه خدمت گزاری و مردم داری در نظام اسلامی عنوان کرد و خاطر نشان کرد: تقوا، نماز به موقع، اهمیت دادن به بیت المال، ساده زیستی و دوری از دنیا و کار و کوشش شبانه روزی از جمله خصوصیات و رموز ماندگاری شهید رجائی است که باید سرلوحه همه ما قرار گیرد.
همچنین در این مراسم امیراله حقیقی فرماندار سابق اسلامشهر نیز در سخنانی به تشریح اقدامات صورت گرفته در چهار سال و ده ماه حضور خود در اسلامشهر پرداخت.
وی از توجه استاندار تهران به شهرستان اسلامشهر تقدیر و اظهار کرد: در زمان تصدی فرمانداری اسلامشهر توسط بنده چهار انتخابات مجلس شورای اسلامی، مجلس خبرگان، ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا با هم دلی و مشارکت حداکثری مردم، در امنیت و سلامت کامل برگزار شد.
حقیقی خدمتگزاری در راه انقلاب و نظام اسلامی را فرصت مناسبی برای کسب رضای خداوند و بندگان دانست و افزود: در انتخابات اخیر ریاست جمهوری در اسلامشهر ۱۳.۵ درصد افزایش سرمایه اجتماعی و ۱۲.۵ درصد افزایش اعتماد مردم به دولت فعلی را داشتیم، در انتخابات شوراها و مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان نیز حضور مردم ستودنی بود.
شایان ذکر است ،در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات امیراله حقیقی فرماندار سابق اسلامشهر، مسعود مرسلپور به عنوان سرپرست جدید فرمانداری این شهرستان معرفی و حکم وی توسط معاون سیاسی، اجتماعی استاندار تهران اهدا شد.

/خبرنگار:ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار