مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران :

ملت هایی در عرصه تاریخ به مانایی رسیده اند که فرهنگ و تمدنی غنی و هنری ماندگار را به یادگار گذاشته اند

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در پیامی از عوامل برگزار کننده سی و ششمین جشنواره فرهنگی و هنری دانش آموزان برگزیده سراسر کشور تقدیر نمود.

کد مطلب: ۸۴۷۵۶۳
لینک کوتاه کپی شد
ملت هایی در عرصه تاریخ به مانایی رسیده اند که فرهنگ و تمدنی غنی و هنری ماندگار را به یادگار گذاشته اند

متن پیام تقدیر عبد الرضا فولادوندمدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان به شرح ذیل است:

خداوندبزرگ راشاکرم که در مجموعه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با همکارانی صدیق وبا گامهایی محکم و استوار، در راه اعتلای پرچم علم و فرهنگ این سرزمین همگام و همقدم شده ام .

بی شک نقش فرهنگ و هنر در ثبت و ماندگاری هر ملتی بر گستره تاریخ بر هیچ کس پوشیده نیست و گذر زمان به خوبی نشان داده است ملت هایی در عرصه تاریخ به مانایی رسیده اند که فرهنگ و تمدنی غنی و هنری ماندگار را به یادگار گذاشته اند .

امروز که ایران اسلامی در ریل توسعه و پیشرفت در حال حرکت است ،بی شک نقش آموزش و پرورش در میراث داری از این فرهنگ و تمدن عظیم بیش از پیش مشهود است و این میسر نمی شود جز با کاشت بذر توانمندی ، خودباوری و امید و نشاط دردل مدرسه و در میان دانش آموزان و آینده سازان میهن اسلامی .

یقینا مجهز کردن دانش آموزان به سلاح فرهنگ و هنر ، کشف و بروز استعدادها ، ایجاد روحیه خودباوری و اعتماد به نفس و مهارت آموزی از رسالت های بزرگی است که وزارت آموزش و پرورش در برگزاری جشنواره های فرهنگی هنری دنبال می کند و شهرستان های استان تهران امسال افتخار آن را داشت که میزبان بیش از دو هزار نفر از دانش آموزان منتخب و برگزیده کشور در این حوزه باشد .

کاری سخت و پرتلاش در برقراری فضایی پرنشاط ، ایمن ، سالم و آموزنده که به حمد و قوه الهی با برنامه ریزی دقیق و مدیریت هوشمندانه همکاران محترم این اداره کل به خوبی پشت سر گذاشته شد و لحظاتی ناب وبه یادماندنی را برای دانش آموزان منتخب این سرزمین به ارمغان گذاشت .

در همین جا بر خود لازم می دانم از زحمات ارزنده و تلاش شبانه روزی و بی شائبه کلیه همکاران دلسوز این مجموعه که با صبوری ، ابتکار عمل و گشاده رویی میزبان فرزندان منتخب این سرزمین بودند تقدیر نمایم و صحت ، سلامت و توفیقات روز افزون همگی را از درگاه خداوند منان طلب نمایم.

عبدالرضا فولادوند

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار