آیین تکریم و معارفه مدیر هسته گزینش آموزش و پرورش آذربایجان غربی برگزار شد

ارومیه(پانا)- مدیر جدید هسته گزینش آموزش و پرورش آذربایجان غربی معرفی شد و از زحمات مدیر سابق این مجموعه قدردانی به عمل آمد.

کد مطلب: ۸۴۷۲۲۵
لینک کوتاه کپی شد
آیین تکریم و معارفه مدیر هسته گزینش آموزش و پرورش آذربایجان غربی برگزار شد

آیین تکریم و معارفه مدیر هسته گزینش آموزش و پرورش آذربایجان غربی با حضور حجت الاسلام والمسلمین ناصری نماینده وزیر و دبیر هیأت مرکزی گزینش ،محمدی مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی و مسئولین گزینش آموزش و پرورش سراسر استان در محل سالن اندیشه برگزار شد.


ابراهیم محمدی مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی در این جلسه به اهمیت کار گزینش اشاره کرد و گفت: گزینش یک امر حیاتی برای سیستم های اداری است، فعالیت این مجموعه در آموزش و پرورش آینده اجتماعی کشور را تحت الشعاع قرار میدهد.

محمدی افزود: دقت و ظرافت در کار ودوری از هرگونه سیاسی کاری از حساسیت های کار گزینش است .

وی در رابطه با سیاسیت های اجرایی و خاص گزینش نیز گفت: چهارچوب ها و مصلحت های نظام، فارغ از دولت ها، تفکرها و سلیقه های فکری، سیاسی و شخصی باید اولویت گزینش باشد.

حجت الاسلام والمسلمین ناصری نماینده وزیر و دبیر هیأت مرکزی گزینش نیز در این جلسه گفت: موضوع گزینش نیازمند ویژگی ها و روحیات خاص است و علاوه بر اطلاعات کافی از وضعیت آموزش و پرورش ، تعهد و سواد کافی برای تحقق اهداف مجموعه را نیز می طلبد.

ناصری به شرایط ویژه آذربایجان غربی نیز اشاره کرد و گفت: استان آذربایجان غربی متشکل از ادیان و قومیت های مختلف است که این مهم کار گزینش در این استان را سخت و حساس تر می کند.

در پایان این مراسم بایرامعلی خوش فطرت به عنوان مدیر هسته گزینش آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی معرفی و از زحمات غلامرضا خضرلو تقدیر به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار