معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل:

نخستین واحد تولید ظروف بلور و کریستال در اردبیل احداث می‌شود

اردبیل (پانا) - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: نخستین واحد تولید ظروف بلور و کریستال با سرمایه‌گذاری حدود ۵۰۰ میلیارد تومان توسط بخش خصوصی احداث می‌شود.

کد مطلب: ۸۴۷۱۳۳
لینک کوتاه کپی شد
نخستین واحد تولید ظروف بلور و کریستال در اردبیل احداث می‌شود

بهروز ندایی درجریان بازدید از روند احداث نخستین واحد تولیدی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی نمین اظهار داشت: با تلاش و پیگیری‌های انجام یافته زیرساخت‌های مورد نیاز واحدهای تولیدی اردبیل فراهم می‌شود تا چرخه اقتصادی استان تقویت شود .

وی با اشاره به این که برنامه‌ریزی برای حل مشکلات زیرساختی مبنای کار قرار دارد بیان کرد: تامین زیرساخت‌های اساسی و لازم جزو اولویت‌های اساسی ما است و در این زمینه در آینده‌ای نزدیک خطوط انتقال برق و گاز در منطقه ویژه اقتصادی نمین راه‌اندازی می‌شود که بی‌شک در توسعه اقتصادی منطقه تحول اساسی ایجاد خواهد کرد .

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: رفع نواقصات منطقه ویژه اقتصادی نمین طی دو ماه آینده از دیگر برنامه‌هایی است که با در تظر گرفتن مشکلات تامین راه دسترسی و آب مورد نیاز در تلاش هستیم زیرساخت‌های لازم را به طور مناسب و اساسی در اختیار سرمایه‌گذار قرار دهیم .

ندایی تصریح کرد: با برنامه‌های تدوین شده نخستین واحد تولید ظروف بلور و کریستال با سرمایه‌گذاری حدود 500 میلیارد تومان توسط بخش خصوصی احداث می‌شود که در فاز نخست برای 800 نفر ایجاد اشتغال خواهد کرد و در نهایت چهار هزار فرصت شغلی در استان برای نیروهای مستعد ایجاد می‌کند که این مسئله به نوبه خود حائز اهمیت است .

وی اظهار کرد: ایجاد اشتغال مناسب تا پایان سال در استان جزو مولفه‌ای اساسی است که به همین منظور بسترهای مناسبی فراهم شده و تلاش بر این است که بتوانیم با حمایت از طرح‌های اشتغال پایدار در استان به تمامی اهداف خود در راستای توسعه اقتصادی و اشتغال منطقه گام اساسی برداریم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار