شهردار اردبیل:

پارک قرآن اردبیل از پیشرفت 90 درصدی برخوردار است

اردبیل (پانا) - شهردار اردبیل گفت: با هدف تقویت زیربناهای فرهنگی و دینی پارک قرانی اردبیل با پیشرفت 90 درصدی در حال اجرا است.

کد مطلب: ۸۴۶۸۶۳
لینک کوتاه کپی شد
پارک قرآن اردبیل از پیشرفت 90 درصدی برخوردار است

حمید لطف‌اللهیان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با هدف ارتقای زیبایی بصری در میادین و معابرها و حذف نیوجرسی‌ها در تقاطع‌های شهری بیش از 300 فلاور باکس با انواع گل‌های تزئینی در سطح شهر نصب شده است .

وی با بیان این که بعد از جانمایی کارشناسی شده توسط سازمان فضای سبز این فلاور باکس‌ها در تقاطع‌های سطح شهر نصب شده است، افزود: عملیات زیباسازی فضای شهری اعم از گلکاری، نصب فلاور باکس، نورپردازی و تغییر مبلمان، حذف اغتشاسات بصری در شهر ادامه دارد .

شهردار اردبیل ادامه داد : بهره‌گیری از خلاقیت‌های بصری و زیباسازی شهر توسط صاحبنظران و متخصصان در دستور کار قرار شهرداری اردبیل قرار گرفته و همزمان با فرا رسیدن ماه محرم نیز المان‌های ویژه این ماه در سطح شهر نصب خواهد شد .

لطف‌اللهیان در خصوص آخرین وضعیت پارک قرانی شهر نیز اظهار کرد: پارک قرانی با پیشرفت 90 درصدی و با هدف تقویت زیربناهای فرهنگی و دینی در محدوده منطقه دو شهرداری اردبیل در حال اجرا است که در این پارک از المان‌های مخصوص مذهبی و درختان میوه بهشتی استفاده شده است .

شهردار اردبیل از تداوم اجرای پروژه‌ها و طرح‌ها با پیوست فرهنگی و اجتماعی در شهر خبر داد و گفت: توسعه همگون شهر، حفظ و تقویت یکپارچگی و هویت شهر ضروری است و طرح‌هایی که در این راستا برنامه‌ریزی شدند، اجرایی خواهد شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار