در گفت‌وگو با پانا

آروین گودرزی: با مصدومیت و دیر رسیدن تجهیزات جدید در جاکارتا آمادگی کامل ندارم

تهران (پانا) – آروین گودرزی، ملی‌پوش دوچرخه‌سواری ایران، معتقد است با توجه به مصدومیت و دیر رسیدن تجهیزات، آمادگی کامل برای حضور در بازی‌های آسیایی را ندارد.

کد مطلب: ۸۴۵۶۸۰
لینک کوتاه کپی شد
آروین گودرزی: با مصدومیت و دیر رسیدن تجهیزات جدید در جاکارتا آمادگی کامل ندارم

آروین گودرزی، ملی‌پوش دوچرخه‌سواری ایران، در گفت‌وگو با پانا قبل از اعزام به بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا گفت: خدا را شکر وضع خوبی داریم و تمرینات خوبی انجام دادیم. البته من با وجود مصدومیتی که داشتم نتوانستم به آمادگی صد در صد برسم اما با این حال تلاش کردم که این رقابت‌ها را از دست ندهم، هر چند که هنوز مصدومیتم برطرف نشده و گردن درد دارم.

وی در مورد امکانات و دوچرخه‌های که تازه خریداری و در اختیار ملی‌پوشان گذاشته‌ شده است، اظهار کرد: دوچرخه‌های خوبی خریدند اما متأسفانه این دوچرخه‌ها دیر به دست ما رسید. خیلی از رقبای ما از سه ماه قبل امکانات و تجهیزات خودشان را بروز کردند اما متأسفانه ما این امکان را نداشتیم. البته فدراسیون خیلی تلاش کرد اما از دست آنها هم خارج بود. وضع اقتصادی کشور اجازه نداد که این امکانات زود به دست ما برسد. به هرحال در تلاش هستیم که با همین امکانات به بهترین نتیجه برسیم.

نایب قهرمان بازی‌های آسیایی 2014 در مورد اعتراض فدراسیون دوچرخه‌سواری به تغییر زمان برنامه مسابقه‌ها اظهار کرد: ما از 10 روز پیش می‌دانستیم که کشور میزبان برنامه را تغییر داده است. متأسفانه به دلیل برگزاری مسابقات تایم تریل انفرادی و استقامت من نمی‌توانم در استقامت جاده شرکت کنم، البته در مسابقه قهرمانی آسیا هم وضع به همین شکل بود و در نهایت با اعتراض کشورها برنامه دوباره تغییر کرد، در این رقابت‌ها هم امکان تغییر برنامه وجود دارد. به هر حال در تمامی مسابقات بین تایم تریل انفرادی و استقامت جاده فاصله وجود دارد. امیدوارم با رایزنی و مذاکرات فدراسیون با فدراسیون جهانی زمان مسابقات انفرادی تغییر کند.

گودرزی همچنین در مورد رقبای خود گفت: قزاقستان حرف اول را در دوچرخه‌سواری می‌زند و بعد از آن هم کره و ژاپن خیلی قدرتمند هستند، در کل در بازی‌های آسیایی رقبای راحتی شرکت نمی‌کنند و همه کشورها به دنبال کسب بهترین نتیجه هستند.

وی در پایان به مدال‌آوری دوچرخه‌سواران اشاره کرد و گفت: متأسفانه ما اعزام‌های کمی داشتیم و همین موضوع به ضرر ما شد، همه ملی پوشان تلاش می‌کنند و ما امیدواریم حداقل بتوانیم نتیجه دوره گذشته را تکرار کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار