دبیر هیئت سوارکاری استان گلستان

هفته هشتم مسابقات اسبدوانی تابستانه در بندرترکمن برگزار شد

گرگان (پانا) - هفته هشتم مسابقات اسبدوانی کورس تابستانه کشور با رقابت ۶۲ چابکسوار در مجموعه سوارکاری شهرستان بندرترکمن برگزار شد.

کد مطلب: ۸۴۴۳۶۳
لینک کوتاه کپی شد
هفته هشتم مسابقات اسبدوانی تابستانه در بندرترکمن برگزار شد

حکیم ایگدری دبیر هیئت سوارکاری استان گلستان اظهار داشت: هفته هشتم مسابقات اسبدوانی کورس تابستانه کشور با شرکت 62 چابکسوار در مجموعه سوارکاری شهرستان بندرترکمن برگزار شد.

وی افزود: در هفته هشتم مسابقات اسبدوانی کورس تابستانه 62 راس اسب در 6 دور به مسافت یک‌ هزار متری با هم رقابت کردند.

دبیر هیئت سوارکاری استان گلستان تصریح کرد: در پایان در دور نخست و سوم اسحاق یزدانی با اسب بچه سیناخ و محمدخوجملی با اسب چشم آبی2، در دورهای دوم و چهارم هم رامین آق اتوبان با اسب‌های راک استار و شبدر و در دورهای پنجم و ششم هم آق‌اویلی بشگرد و نورمحمدبهادر با اسب‌های پرگار و سردار بندر نیز زودتر از رقبای خود از خط پایان گذشتند.

ایگدری اظهار کرد: در پایان این هفته از رقابت‌ها به مالکان، چابکسواران و مربیان برتر بیش از 731 میلیون و 500 هزار ریال جایزه نقدی اهدا شد.

دبیر هیئت سوارکاری استان گلستان تصریح کرد: هفته نهم کورس سوارکاری تابستانه کشور در بندرترکمن هفته آینده برگزار می‌شود.

ایگدری با بیان اینکه در مسابقات کورس تابستانه اسب‌هایی از نژادهای ترکمن، دوخون و تروبرد با هم رقابت می‌کنند، تاکید کرد: در فصول مختلف مسابقات سوارکاری در پیست‌های سوارکاری شهرستان‌های آق قلا، بندرترکمن و گنبدکاووس در استان گلستان برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار