در گفت‌و‌گو با پانا

مجید عسگری: در بازی‌های آسیایی نباید توقع از من برای کسب مدال زیاد باشد

تهران (پانا)- وزنه‌بردار دسته 69 کیلوگرم ایران فرصت کم باقی مانده تا آغاز بازی‌های آسیایی 2018 و نداشتن آمادگی کامل را عواملی معرفی کرد که شانس او را برای کسب مدال در رقابت‌های جاکارتا کاهش می‌دهد.

کد مطلب: ۸۴۲۸۱۲
لینک کوتاه کپی شد
مجید عسگری: در بازی‌های آسیایی نباید توقع از من برای کسب مدال زیاد باشد

تیم ملی وزنه‌برداری ایران قرار بود با هفت وزنه‌بردار به بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا اعزام شود، اما با تصمیم کمیته مسابقات این سهمیه افزایش پیدا کرد و نفر ذخیره وزن 69 کیلوگرم قرار است در ترکیب اصلی قرار بگیرد. مجید عسگری در انتخابی تیم ملی به رغم رکوردهای خوبی که ثبت کرد، قرعه به نامش نیفتاد و به عنوان ذخیره در ترکیب تیم قرار گرفت و به همین علت تمرینات را رها کرد.

این وزنه‌بردار دسته 69 کیلوگرم تیم ملی ایران در بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا در گفت‌وگو با پانا درباره اعزامش به بازی‌های آسیایی گفت: نمی‌دانم چه بگوییم، اگر بگویم که برای من مهم نیست شاید باورتان نشود اما واقعاً همین است. من وقتی فهمیدم که در ترکیب اصلی تیم ملی وزنه‌برداری برای این رقابت‌ها نیستم فشار تمرینات را کم کردم و برای مسابقات جهانی 2018 خودم را آماده کردم.

وی ادامه داد: دو هفته دیگر بازی‌های آسیایی آغاز می‌شود اما من در این مدت چه کاری می‌توانم انجام دهم؟ من از چند وقت پیش می‌دیدم که حریفانم در دسته 69 کیلوگرم در تمرینات خود وزنه می‌زنند و به فدراسیون اطلاع دادم که شاید تغییراتی صورت گرفته و سهمیه افزایش پیدا کرده است اما کسی به من توجهی نکرد.

عسگری درباره اینکه وضع جسمانی‌اش چگونه است؟ گفت : همان‌طور که گفتم من به اندازه افرادی که در تمرین تیم ملی هستند آمادگی لازم را ندارم، چون وقتی قرار نبود در بازی‌های آسیایی در ترکیب اصلی قرار بگیرم انگیزه‌ای هم برای تمرین کردن نداشتم.

وی در پایان گفت: از نظر بدنی خیلی آماده نیستم، البته این‌طور نیست که خیلی هم ناآماده باشم و مطمئن باشید همه تلاشم را به کار می‌گیرم تا موفق شوم اما این را هم می‌گویم که نباید توقع از من برای کسب مدال زیاد باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار