دستگیری عامل برداشت غیرمجاز اینترنتی 80 میلیونی در نیشابور

نیشابور( پانا) - جانشین فرمانده انتظامی نیشابور گفت: عامل برداشت80 میلیون ریالی غیرمجاز اینترنتی توسط کاراگاهان پلیس فتا این شهرستان شناسایی و دستگیر شد .

کد مطلب: ۸۴۲۴۷۰
لینک کوتاه کپی شد
دستگیری عامل برداشت غیرمجاز اینترنتی 80 میلیونی  در نیشابور

محمدرضا عارفخانی در تشریح این خبر گفت: در پی شکایتی احدی از شهروندان مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب بانکی وی توسط فردی ناشناس، موضوع شناسایی سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار پلیس فتا این فرماندهی قرار گرفت .
وی افزود: کارشناسان پلیس فتا پس از بررسی دقیق اظهارات شاکی پرونده و تحقیقات پلیسی متهم را که جوانی 24 ساله بود شناسایی و با هماهنگی قضائی دستگیر کردند.
عارفخانی تصریح کرد: متهم در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به بزه ارتکابی اعتراف و اظهار داشت با بدست آوردن شماره کارت و رمز دوم شاکی از اعتماد او سوء‌استفاده و مبلغ 80 میلیون ریال به صورت غیرمجاز از حسابش برداشت کردم .
جانشین فرمانده انتظامی نیشابور با اشاره به معرفی متهم به مقام قضائی خاطرنشان کرد: آگاه نبودن و اعتماد بیجا از دلایل اصلی بروز کلاهبرداری و ایجاد فرصت برای مجرمان است لذا شهروندان ضمن مراقبت در نگهداری رمز دوم و یا اینترنتی عابربانک های خود، از در اختیار قرار دادن آن به دیگران جدا خودداری کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار