کلاهبرداری 4 میلیارد ریالی از 60 خانواده در پوشش صندوق خانگی

نیشابور ( پانا )- فرمانده انتظامی خراسان رضوی از دستگیری فردی سودجو که در پوشش صندوق خانگی 4 میلیارد ریال از 60 خانواده کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

کد مطلب: ۸۴۲۴۶۳
لینک کوتاه کپی شد
کلاهبرداری 4 میلیارد ریالی از 60 خانواده در پوشش صندوق خانگی

«قادر کریمی» در تشریح این خبر گفت: در پی شکایت چند تن ازشهروندان مبنی بر کلاهبرداری از آنها توسط فردی سودجو تحت عنوان صندوق خانگی، دستورات لازم برای پی گیری سریع موضوع صادر و کاراگاهان پلیس آگاهی نیشابور ماموریت یافتند تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری عامل این اقدام مجرمانه که در این شهرستان سکونت داشت آغاز کنند.
وی افزود: در بررسی اظهارات مالباختگان این پرونده مشخص شد، خانمی 40 ساله پس از اعتمادسازی با تشکیل صندوق قرض الحسنه برای همسایگان و تعدادی از بستگان اقدام به عضوگیری و دریافت مبالغ متفاوتی با عنوان پس انداز به منظورانجام قرعه کشی و پرداخت وام کرده است .
فرمانده انتظامی خاطر نشان کرد: کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی نیشابور با تحقیقات میدانی مطلع شدند این فرد سودجو پس از دریافت مبالغ از اعضاء با طرح این ادعا که شما هنوز برنده نشده اید و هم چنین برخی ادعاهای واهی دیگر، به مدت سه سال اقدام به کلاهبرداری کرده است .
سردار کریمی گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از انجام تحقیقات تکمیلی گسترده ، متهم را شناسایی و دراقدامی غافلگیرانه اورا دستگیر کردند .
فرمانده انتظامی خراسان رضوی با اشاره به این که متهم در مواجهه با ادله و مستندات پلیس تاکنون به کلاهبرداری از 60 خانواده به مبلغ چهار میلیارد ریال اعتراف کرده گفت: تحقیقات دراین باره برای شناسایی دیگر شاکیا این پرونده که احتمال می رود در شهرهای دیگر نیز سکونت داشته باشند ادامه دارد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار