۵ فرهنگسرای جدید در مناطق محروم ارومیه احداث می‌شود

ارومیه (پانا)- عضو شورای شهر ارومیه گفت: امسال احداث پنج فرهنگ سرا و پنج سالن ورزشی در مناطق محروم در دستور کار شهرداری ارومیه قرار گرفته است.

کد مطلب: ۸۴۱۹۰۲
لینک کوتاه کپی شد
۵ فرهنگسرای جدید در مناطق محروم ارومیه احداث می‌شود

عادل فتاحی عضو شورای شهر ارومیه درباره چگونگی ساخت فرهنگ‌سرا در مناطق محروم این شهر و برنامه‌های فرهنگی شهرداری ارومیه اظهار داشت: یکی از سیاست‌های شهرداری و شورای اسلامی شهر توسعه عمرانی و زیرساختی در فعالیت‌های فرهنگی است.

وی تصریح کرد: شهرداری سالانه احداث چند فرهنگ‌سرا در محلات محروم شهر را در دستور کار قرار داده است و امسال نیز احداث پنج سالن ورزشی و پنج فرهنگ‌سرا جزو برنامه‌های شهرداری و شورای اسلامی شهر ارومیه است.

فتاحی گفت: احداث سالن‌های ورزشی ارزان قیمت که بیشتر فصل‌ها بتوان از آنها استفاده کرد، از جمله برنامه‌هایی است که برای انجام آن اهتمام داریم و شهرداری علی رغم محدودیت‌های مالی همیشه در کنار زیر ساخت‌های مورد نیاز شهری بوده است.

عضو شورای شهر ارومیه تصریح کرد: شهرداری در مناطق محروم با مشکل زمین مواجه است ولی در نقاط بالای شهر، کنار پارک‌ها و فضاهای سبز می‌توان سالن‌های ورزشی ایجاد کرد.

فتاحی خاطر نشان کرد: استفاده از زمین‌های موجود به شکل فنس کشی و آسفالت که هزینه کمتری دارند را در دستور کار شهرداری ارومیه قرا گرفته و یک قطعه زمین 200 متری در گلشهر را بدین منظور فنس کشی کرده‌ایم، همچنین در کنار سالن‌ها احداث زمین‌ها و چمن‌های موقت نیز در برنامه شهرداری ارومیه قرار دارد.

عضو شورای شهر ارومیه افزود: با مصوبه شورا، شهروندانی که در شش ماهه اول برای اموراتی نظیر اخذ پروانه مراجعه می‌کنند از تخفیف 35 درصدی بهره‌مند شده و در شش ماهه دوم نیز این تخفیف به 20 درصد کاهش پیدا می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار