مدیر آموزش و پرورش کلات عنوان کرد:رمز موفقیت در یک مدرسه پویا مشارکت والدین در امورات مدرسه است

کلات(پانا)- جلسه کارگروه پروژه مهر سال 97 با حضور اعضای کمیته برنامه ریزی آموزش و پرورش کلات برگزار شد.

کد مطلب: ۸۴۰۹۹۵
لینک کوتاه کپی شد
مدیر آموزش و پرورش کلات عنوان کرد:رمز موفقیت در یک مدرسه پویا مشارکت والدین در امورات مدرسه است

مدیر آموزش و پرورش کلات عنوان کرد: پروژه مهر امسال امری بسیار حساس و کاملا بومی شده برای آموزش و پرورش کلات است و ما برای امسال چندین شاخص مهم را باید رعایت کنیم .
وی گفت: کسب رتبه های مهم در سطح استان و کشور توسط دانش آموزان باعث سنگین شدن مسئولیت برای مسئولان آموزش و پرورش می شود. پس بدون هیچ گونه برنامه ریزی وارد برنامه پروژه مهر نشویم برنامه های عملیاتی باید اقدامی باشد نه آرمانی یک مدیر وضع مطلوب را تصور کند و برای رسیدن به این وضع باید تصمیمات جدی ترسیم شود مدیران مدارس طرح و برنامه هایشان را ارائه دهند تا هرگونه کمک لازم برای به سرانجام رسیدن پروژه مهر انجام شود.
پایسته افزود: ما در انتصابات و انتخابات مدیران شایسته گزینی را ملاک قرار میدهیم ا در سطح استان هر مقامی را که آورده ایم همه با برنامه ریزی مدون و مستمر اتفاق افتاده که نمونه آن کسب مقام برتر کشور در الگوهای برتر تدریس در رشته ریاضی توسط همکارمان جلایری نژاد بود.
وی گفت: مدیران مدارس باید از کلاس ها کهنه زدایی کنند و اقدام به تازه سازی محیط کنند و محیطی شاد را برای اول مهر و ورود به کلاس ها مهیا کنند و حتما در کلاس های درس به مسائل اعتقادی و به طور ملموس به دنبال الگوهای قابل لمس و دست یافتنی باشیم .
داریوش پایسته در ادامه عنوان کرد: ما می توانیم فراتر از قالب های استان ظاهر شویم چرا که شانه به شانه نواحی استان در حال حرکتیم و این میسر نمی شد مگر با هم گرایی،هم فکری و همدلی همه دست اندرکاران آموزش و پرورش کلات.
مدیر آموزش و پرورش کلات تاکید کرد: ما باید در بحث نظارت و ارزیابی تمام فعالیت ها و مشارکت ها را در مدرسه رصد و به صورت دوره ای مورد ارزیابی قرار دهیم .

وی بیان کرد: آغاز مهر ما امسال باید مردمی باشد و تجربه نشان داده هر کاری که در آن مردم مشارکت داشته اند امور به صورت خود جوش پیش رفته است ما در پروژه مهر نیازمند حمایت همه ی دستگاه های اجرایی شهرستان هستیم و یکی از مهم ترین مقوله ها همین روحیه مشارکت پذیری است رمز موفقیت در مدرسه مشارکت والدین در امورات مدرسه است.
پایسته در ادامه عنوان کرد: در بحث انجمن و اولیاء هم مشارکت ها را گسترش دهیم و مشارکت اولیاء را نیز تقویت کنیم در زمینه برگزاری کلاس هایی از قبیل آموزش خانواده و ...،و از هیچ تلاشی فرو گذاری نکنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار