روز ملی مهارت و کارآفرینی در مرکز شهید عباسیان تایباد

تایباد (پانا) - یکی از مهمترین سیاستهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گسترش فعالیتهای فنی و حرفه ای است.

کد مطلب: ۸۴۰۹۸۱
لینک کوتاه کپی شد
روز ملی مهارت و کارآفرینی در مرکز شهید عباسیان تایباد

حامد قربانی در مراسم روز ملی مهارت و کار آفرینی که شنبه با حضور جمعی از مسئولین نهادها و ادارات و کارآموزان مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهید عباسیان شهرستان تایباد در محل این مرکز برگزار شد اظهار داشت: یکی از مهمترین سیاستهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گسترش عدالت و ارائه همه خدمات در مناطق محروم کشور است که فعالیتهای فنی و حرفه ای مصداق این مهم است.

معاون فرماندار شهرستان تایباد با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به نام حمایت از تولید کالای ایرانی عنوان کرد: نام‌گذاری سالهای اخیر از سوی رهبر معظم انقلاب به مباحث اقتصادی نشانگر این است که باید توجه ویژه ای به تولیدات داخلی شود و یکی از مهمترین ابزارهای بسط و گسترش تولید داخلی ارائه آموزشهای فنی و حرفه ای است.

مرتضی ثابت رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان مرزی تایباد نیز در این مراسم گفت: از ابتدای سال تاکنون تعداد 350 نفر آموزشهای لازم را در زمینه های برق صنعتی، برق خودرو، جوشکاری، کاشت و برداشت گلهای تزئینی و آپارتمانی، پرورش قارچ، تولید فرش و گلیم و تابلوفرش، گوهرتراشی و... فرا گرفتند.

بازدید از کارگاه های تولید قارچ، تعمیر و نگهداری خودرو، گلخانه و بهره برداری از مرکز آزمون الکترونیک بخشی از برنامه های جنبشی این مراسم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار