معاون پرورشی وفرهنگی اداره کل آموزش وپرورش خراسان جنوبی بیان کرد :

موفقیت های امروز حاصل همدلی استانی است

بیرجند ( پانا ) ـ معاون پرورشی وفرهنگی اداره کل آموزش وپرورش استان خراسان جنوبی گفت : اردوی انتخابی پیشتازان ضمن ایجاد نشاط وشادابی سبب ایجاد انگیزه در دانش آموزان شده است .

کد مطلب: ۸۴۰۲۶۳
لینک کوتاه کپی شد
موفقیت های امروز حاصل همدلی استانی است

فرشیدجعفری معاون پرورشی وفرهنگی اداره کل آموزش وپرورش خراسان جنوبی در حاشیه برگزاری پیش اردوی استانی درگفتگوباخبرنگارپانا گفت :در این اردوها علاوه بر اینکه دانش آموزان در فضایی صمیمی درکنار یکدیگرند ، به مهارت آموزی نیز می پردازند که این فعالیت ها در رشد فردی ، تقویت مهارت های اجتماعی نقش بسزایی دارد ، همچنین باعث افزایش اعتماد به نفس در بین دانش آموزان می شود.

معاون پرورشی وفرهنگی اداره کل آموزش وپرورش خراسان جنوبی بیان کرد : فراگیری مهارت های تشکیلاتی به دانش آموزان کمک می کند که در مسائل مختلف از جمله اجتماعی ، شغلی وفردی به درستی عمل کنند واگر در شرایط بحرانی قرار بگیرند بتوانند آن را مدیریت کنند وبا کمترین هزینه مشکلات را حل کنند.

جعفری با اشاره به جایگاه ممتاز سازمان دانش آموزی خراسان جنوبی در کشور گفت : استان ما جزو استان های فعال کشور است که این نتیجه تلاش وهمکاری مسئولین در استان وشهرستان های وحتی مدارس است .

معاون پرورشی وفرهنگی اداره کل آموزش وپرورش همچنین افزود : بعضی از این تاثیرات این فعالیت ها در دراز مدت ظاهر می شود وموفقیت های کنونی مرهون تلاش ها ومهارت آموزی دانش آموزان پیشتاز است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار