ایجاد اشتغال پایدار برای 22 خانواده شیرازی

شیراز(پانا) – مسئول بسیج دانشجویی استان فارس، مهمترین نیاز جامعه امروز را وجود مدیران اتقلابی دانست، و گفت:مدیران باید، تخصصی، عالمانه و صادقانه با مردم سخن بگویند، تا مردم به آن ها اعتماد و امید پیدا کنند.

کد مطلب: ۸۴۰۰۱۳
لینک کوتاه کپی شد
ایجاد اشتغال پایدار برای 22 خانواده شیرازی

اسماعیل قزل سفلی در دیدار با اصحاب رسانه، با اشاره به نقش ویژه رسانه در جنگ های اقتصادی پیش روی جامعه امروزی، اظهار داشت: در این بمباران رسانه ای که امروزه شاهد آن هستیم، کم کاری مدیران نیز به نام نظام تمام می شود.

وی ادامه داد: با توجه به این مورد ما امروزه نیازمند به مدیران انقلابی و جهادی هستیم، که دلسوزانه برای مردم تلاش کنند، و وقتی که این اتفاق بیفتد، مردم نیز از آن ها حمایت می کنند.

وی با اشاره به آمریکا به عنوان بزرگترین دشمن جمهوری اسلامی که به کمتر از براندازی این نظام راضی نمی شود، عنوان کرد: کشور امروزه نیازمند به تغییر راهبرد است، و باید با رجوع به منابع داخلی، با جواانان کشور به مذاکره بپردازیم، چرا که در هر حوزه ای که به جوانان اعتماد شده است پیشرفت های زیادی حاصل شده است.

مسئول بسیج دانشجویی فارس با بیان این که تمدن مادی غرب روبه افول است، تصریح کرد: انقلاب اسلامی در این 40 سال مسیر حرکت به سوی تمدن اسلامی را فراهم کرد، که اگر ما تلاش کنیم و به منابع داخلی تکیه کنیم، مسیر برای رسیدن به این جایگاه هموار می شود.

قزل سفلی امنیتی را که امروزه شاهد آن هستیم و اقتدار منطقه ای که داریم را، قدردان خون شهدا دانست.

وی با اشاره به حرکات خودجوش دانشجویان در جهت کمک به محرومان که موجب شکل گیری بسیج سازندگی شد، افزود: تا کنون 102 گروه جهادی در سطح استان فارس تشکیل شده، که 40 گروه در شیراز و 62 گروه در شهرستان ها، در گروه های تخصصی مختلف تشکیل شده است.

وی همچنین در خصوص رویکرد های فعالیت های جهادی تصریح کرد: برای فعالیت های جهادی دو رویکرد، جهاد روستایی، در جهت خدمت رسانی به مناطق دور افتاده و در راستای محرومیت زدایی و جهاد شهری با تمرکز بر کاهش آسیب های اجتماعی وجود دارد.

مسئول بسیج دانشجویی فارس از بررسی و مطالعه 13 منطقه در شیراز خبر داد و افزود: در جهاد شهری در این مناطق برای 22 خانواده مشاغل پایداری مانند، خیاطی، گوهر تراشی و تهیه نان مخصوص بستنی ایجاد شده است.

قزل سفلی ادامه داد: با همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز، لباس های مورد نیاز 3 بیمارستان از طریق این افراد تامین خواهد شد، همچنین برای افرادی که در زمینه گوهر تراشی فعالیت می کنند، مکان هایی در جهت فروش، تولیدات خود در نظر گرفته شده است.

همچنین با توافقات انجام شده با برخی کارخانه ها قرار شد تا با در اختیار قرار دادن دستگاه تولید نان بستنی، در اختیار این خانواده ها، نان مورد نیاز کارخانه را تامین کنند.

وی همچنین از ایجاد ستاد پشتیبانی از حرکت های جهادی در استان فارس به ریاست استاندار فارس در آینده ای نزدیک خبر داد.

در ادامه مدیر جهاد سازندگی و حرکت های جهادی بسیج دانشجویی فارس با بیان اینکه دانشجویی که فضای رفاهی اطراف خود را رها می کند و به مناطق محروم می رود، از جنس مردم است، افزود: آینده کشور به مدیرانی نیاز دارد که از جنس مردم باشند و محرومیت را از نزدیک دیده باشند، که با توجه به این که این جوانان در آینده کشور را به دست خواهند گرفت، مشکلات مردم را به خوبی درک می کنند.

میثم فضل الله پور با اشاره به این که عمده فعالیت های اردو های جهادی دانشجویان در تابستان و عید نوروز است، گفت: به دلیل اوقات فراغت بیشتر دانشجویان در این زمان ها، بسیار پر رنگ تر است، در حالی که اردو های جهادی در تمام طول سال انجام می شود.

وی در خصوص میزان فعالیت های بسیج دانشجویی از سال گذشته تا کنون اظهار داشت: در نوروز سال گذشته 700 نفر در قالب 23 گروه ، در تابستان 2600 نفر در 84 گروه جهادی، در اربعین 300 نفر در قالب 6 گروه و در زمان زلزله غرب کشور 340 نفر در قالب 15 گروه جهادی خدمت رسانی کردند.

وی همچنین ادامه داد: در زمان زلزله غرب کشور، گروه های جهادی اقدام به جمع آوری 16 کامیون از کمک های مردمی کردند، همچنین در نوروز 97 نیز 750نفر در 23 گروه اقدام به فعالیت های جهادی کردند.

این مسئول در پایان خاطر نشان کرد: پیش بینی می شود که در تابستان امسال، 2600 نفر در قالب 92 گروه جهادی، اقدام به خدمات رسانی نمایند.

خبرنگار: پوریا کشاورز

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار