حضور نفر اول مسابقات استانی در رشته گره زنی در کارگاه خبرنگاران پانا کاشمر

کاشمر (پانا) _ کارگاه خبرنگاران پانا دوشنبه 1 مرداد در دبستان پسرانه الهام شریعت با حضور دارنده مقام اول رشته گره زنی استان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۳۹۷۲۵
لینک کوتاه کپی شد
حضور نفر اول مسابقات استانی در رشته گره زنی در کارگاه خبرنگاران پانا کاشمر

سید ابوالفضل طیرانی دارنده مقام اول رشته گره زنی در استان خراسان رضوی با حضور در کارگاه خبرنگاران پانا ضمن آموزش چند گره به حاضران در گفت‌وگوی صمیمی با خبرنگار پانا گفت: دانش آموزان با تلاش و توکل به خدا می توانند برای ایران و خانواده خود افتخار آفرین باشند
طیرانی در مورد سابقه خود گفت: یکی از اولین مربیان من استاد عناصری بوده است و از کلاس سوم ابتدایی عضو سازمان دانش اموزی است.
مقام اول مسابقات گره‌زنی استان افزود: من در سه اردوی سازمانی شرکت کرده‌ام و بیشترین کسی که من را حمایت کرده است پدر من بوده است. من برای تشکر دست او را می بوسم
وی افزود :دانش آموزان پیشتاز باید در هرزمینه ای از دانش آموزان یک قدم و یک پله جلوتر باشند.
عضو فعال سازمان ادامه داد: هشت روز دیگر برای اردو به تهران اعزام می شوم و امیدوارم که در انجا نیز موفق شده به مسابقات جهانی راه پیدا کنم
طیرانی کاربردی‌ترین گره را گره زنجیر باز دانست و ادامه داد حدود سه هزار گره وجود دارد و من در ۲۷ گره مهارت لازم را دارم ولی در مسابقات تهران مهارت در ۱۵ گره کفایت می‌کند.
وی در مورد علاقه و وضعیت درسی خود گفت: من به رشته موسیقی علاقه دارم و معدل من هم 18/5 بوده است .
سید ابوالفضل طیرانی در خاتمه از مسئولین و مربیان سازمان دانش اموزی به ویژه شهابیان معاون پرورشی شهرستان و ابراهیم ترکمانی کارشناس فرهنگی و هنری که با تشویق و راهنمایی های ارزنده خود فضا را برای موفقیت وی فراهم اوردند قدردانی و تشکر کرد.
طیرانی در حدود ۳ ساعت در میان خبرنگاران حضور داشت و ضمن پاسخ به سوالات انان چندین گره را با حوصله و دقت به آنان اموزش داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار