مبلغ اعزامی کاروان زیر سایه خورشید اظهار کرد:

کنارگذاشته شدن همه اختلافات زیر پرچم رضوی

بیرجند (پانا) -مبلغ اعزامی کاروان زیر سایه خورشید اظهار کرد: همه مسائل و اختلافات زیر پرچم رضوی کنار گذاشته می شود سیره رضوی پیاده می شود، باید نگاه به سیره رضوی داشت و از افراط و تفریط فاصله گرفت و در مقابل برنامه های دشمن سیره رضوی پیاده کرد‌.

کد مطلب: ۸۳۹۱۸۳
لینک کوتاه کپی شد
کنارگذاشته شدن همه اختلافات زیر پرچم رضوی

حجت الاسلام والمسلمین سید علی اسدی صبح امروز در دیدار کاروان خدام رضوی با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: خراسان جنوبی استانی محروم و ولایتمدار است که پرچم سبز رضوی هر جا در اقصی نقاط استان می رفت، عشق و دلدادگی به امام رضا(ع) و ولایت در مردم موج می زد.

وی گفت: این وحدت و دلداگی در اهل تسنن و اهل تشیع وجود داشت و خادمان رضوی زیارت از راه دور را برای محرومان فراهم کرده است.

مبلغ اعزامی کاروان زیر سایه خورشید افزود: حجت الاسلام والمسلمین اسوه اخلاق است اگر به دنبال خلق رضوی در فردی هستیم باید به سراغ حجت الاسلام والمسلمین عبادی رفت چرا که وی دارای خلق رضوی است.

حجت الاسلام اسدی تصریح کرد: روستاها و شهرهای مختلف استان علی رغم خشکسالی ها و کم آبی که دارند اما مردم پرچم سبز رضوی را مساوی با برکت می دانند و صحنه های زیبایی را به وجود می آورند.

وی با بیان اینکه آن ها ارادت خاصی به ساحت مقدس امام رضا(ع) دارند، ادامه داد:ربزرگترین پیامی که حضور پرچم رضوی در اقصی نقاط دارد جلوه های دلداگی مردم به نگاه توحیدی است که این نگاه به برکت امام رضا(ع) در عالم گسترده شده است.

مبلغ اعزامی کاروان زیر سایه خورشید خاطرنشان کرد: پیام دوم این کاروان به مسوولان است و هر مسوولی وقتی جنس دلداگی و خلوص مردم را می بیند خارج از تمام مقوله ها و جناح ها زیر پرچم امام رضا(ع) جمع می شوند و پرچم رضوی عین وحدت است.

حجت الاسلام اسدی اظهار کرد: همه مسائل و اختلافات زیر پرچم رضوی کنار گذاشته می شود سیره رضوی پیاده می شود، باید نگاه به سیره رضوی داشت و از افراط و تفریط فاصله گرفت و در مقابل برنامه های دشمن سیره رضوی پیاده کرد‌.

وی افزود: زیر پرچم رضوی حال و هوای هر انسانی عوض می شود و باید در مسیر بندگی خدا ثابت قدم بود.

خبرنگار پانا:سید محمد علی سجادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار