برگزاری همایش تأثیر نقش مادران بر مدیریت الگوهای رفتاری در دختران

گرگان(پانا)-همایش تأثیر نقش مادران بر مدیریت الگوهای رفتاری در دختران،در شهرستان کردکوی و با حضور حضرت آیت‌الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان برگزار گردید.

کد مطلب: ۸۳۹۱۴۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری همایش تأثیر نقش مادران بر مدیریت الگوهای رفتاری در دختران

همایش تاثیر نقش مادران بر مدیریت الگوهای رفتاری بر دختران با حضور آیت‌الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان، حجت الاسلام والمسلمین شاعری امام جمعه شهرستان کردکوی، رستمانی مشاور سیاسی استاندار گلستان، قدمنان فرماندار کردکوی، شهریاری مدیریت آموزش و پرورش کردکوی و شاکری شهردار شهرستان کردکوی درجمع فعالان اجتماعی و فرهنگی شهرستان کردکوی برگزار شد.

آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان در همایش تاثیر نقش مادران بر مدیریت الگوهای رفتاری در دختران گفت: در اسلام و قرآن خانواده نقش بسیار رفیعی دارد زیرا خانواده هسته اصلی تکوین اجتماع بشری است.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان ادامه داد: یکی از مهم‌ترین نکاتی که دختران ما باید از حضرت فاطمه معصومه(س) تأسی کنند بحث عفاف و حجاب است که البته نه تنها برای این روز بلکه باید در طول زندگی خود به این مسئله مهم توجه داشته باشند.

امام جمعه گرگان، با اشاره به فواید رعایت حجاب برای بانوان خاطر نشان کرد : رعایت حجاب برای بانوان ؛ ارزشمند شدن زن ، افزایش احساس خود ارزشمندی ، محافظت از عواطف انسانی زن و در نهایت رشد روانی و اجتماعی را به همراه دارد.

وی همچنین در پایان گفت: حجاب مایه‌ى تشخص و آزادى زن است؛ برخلاف تبلیغات ظاهربینانه‌ى مادیگرایان، مایه‌ى اسارت زن نیست.

در پایان این مراسم، ازچند تن از بانوان کارمند منتخب و باحجاب ادارات شهرستان کردکوی که نمونه الگو ی شهرستان می باشند تجلیل بعمل آورده شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار