دوره کشوری ضمن خدمت مکاترونیک برگزار شد

قم (پانا)-دوره کشوری ضمن خدمت مکاترونیک در هنرستان شهید چمران ناحیه 2 قم با حضور هنرآموزان و سرپرستان هنرستان‌های 15 استان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۳۸۴۰۱
لینک کوتاه کپی شد
دوره کشوری ضمن خدمت مکاترونیک برگزار شد

رئیس آموزش و پرورش ناحیه 2، علیرضا اسلامی، در بازدید از کلاس‌های این دوره گفت: در استان قم اولیا و دانش‌آموزان کار را برای خویش یک فضیلت می دانند، لذا رشته‌های کاردانش و فنی حرفه‌ای که به صورت کاربردی و عملی به تعلیم و تربیت دانش‌آموزان می پردازند با استقبال فراوانی روبه‌رو هستند که جای امیدواری برای آینده شغلی جوانان کشورمان دارد.

وی در ادامه گفت: در این دوره آموزشی تلاش شد، ضمن به‌کارگیری استادان مجرب و دارای تجارب علمی و عملی فراوان، میزبان خوبی برای همکاران و استادان گرامیباشیم.

بهرامی، مدیر هنرستان شهید چمران، نیز در این باره گفت: دوره آموزش ضمن خدمت مکاترونیک با حضور هنرآموزان و سرپرستان هنرستان‌های 15 استان و با حضور استادانی از شرکتهای مدعو زیر نظر دکتر یزدانی رئیس دفتر تألیف کتب رشته مکاترونیک از ساعت 7 صبح تا ساعت 21 به صورت عملی در محل هنرستان و از ساعت 22 تا 23:30 به صورت تئوری و نرم‌افزاری در تالار آموزش و فرهنگ خانه معلم قم برگزار می گردد.

هنرآموزان و سرپرستان در کلاس‌های اعلام حریق، اعلام سرقت، دوربین‌های شبکه‌های ساختمان هوشمند، آبگرم‌کن‌ها و سلول‌های خورشیدی شرکت کردند

این دوره به مدت 5 روز از روز شنبه 97/4/23 برگزار شد و در پایان این دوره آموزشی مراسم رونمایی از دست مصنوعی با الگوبرداری از دست مصنوعی شهید نوری، با حضور خانواده محترم شهید، برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار