باحضور مسئولان استانی و شهرستانی:

کلنگ زنی مدرسه 12 کلاسه خیرساز در شهرستان گرمسار

سمنان (پانا) - آئین کلنگ زنی آموزشگاه 12 کلاسه خیر ساز ایوان کی، با حضور دکتر کاتب نماینده مجلس شورای اسلامی و مهندس هژبری مدیر کل نوسازی مدارس استان سمنان در شهر ایوان کی برگزار شد.

کد مطلب: ۸۳۶۸۴۵
لینک کوتاه کپی شد
کلنگ زنی مدرسه 12 کلاسه خیرساز در شهرستان گرمسار

دکتر غلامرضا کاتب در سخنانی بیان کرد: قطار مدرسه سازی در شهرستان گرمسار با سرعت در حرکت است و امید است که در آینده ای نزدیک بتوانیم به استانداردهای لازم در حوزه فضاهای آموزشی دست پیدا کنیم.

وی در ادامه گفت: جذب مشارکت های مردمی و حضور خیرین مدرسه ساز، نظام آموزش و پرورش را در دست یابی به اهداف یاری می نماید.

مهندس هژبری مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان نیز اظهار داشت: خیرین مدرسه ساز پشتوانه های نظام آموزش و پرورش هستند و فعالیت های نیکوکارانه، برگرفته از فرهنگ اسلامی و از آموزه های دینی ما می باشد.

وی در ادامه تصریح کرد: ترویج فرهنگ مشارکت های مردمی در حوزه آموزش و پرورش نیازمند برنامه ریزی علمی است و معرفی دستاوردهای سال های گذشته می تواند نقش مهمی در ترغیب مردم به فعالیت در این حوزه داشته باشد.

مهندس علی محمدی معاون پشتیبانی آموزش و پرورش گرمسار در حاشیه این مراسم گفت: نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس شهرستان گرمسار با مشارکت بنیاد برکت، خیرین مدرسه ساز و مسئولین به سرعت در حال انجام است و با توجه به اقدامات انجام گرفته، امیدواریم که در آینده ای نزدیک به استانداردهای لازم در این حوزه دست یافته و به الگویی برای سایر نقاط کشور تبدیل شویم.

وی در ادامه افزود: دست یابی به اهداف عالی نظام تعلیم و تربیت منوط به مشارکت های مردمی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار