مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربى:

رسیدگى به آسیب هاى اجتماعى دانش آموزان اولویت آموزش و پرورش آذربایجان غربی است

ارومیه(پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربى گفت:شناسایی و رسیدگی به معضلات و آسیب های اجتماعی دانش آموزان از اولویت های مجموعه آموزش و پرورش در بعد تربیتی است.

کد مطلب: ۸۳۶۵۷۶
لینک کوتاه کپی شد
رسیدگى به آسیب هاى اجتماعى دانش آموزان  اولویت آموزش و پرورش آذربایجان غربی است

ابراهیم محمدی در آیین آغازین اجلاس رؤسای آموزش و پرورش آذربایجان غربی در رابطه با موضوع آسیب های اجتماعی گفت: پیشرفت های موجود جامعه موجب تغییر مشکلات حوزه های مختلف نیز گشته است، امروز آسیب های اجتماعی تهدید بزرگی برای جامعه نوجوانان و جوانان است.

وی در این خصوص ادامه داد: بهره مندی خاص از ظرفیت های مربیان پرورشی و تربیت بدنی یکی از راهکارهای اصلی شناسایی و رسیدگی به آسیب های اجتماعی است چراکه این موضوع از اولویت های آموزش و پرورش استان در زمینه تربیتی می باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی حفظ کیان جمهوری اسلامی را به عنوان رأس اهداف همه فعالیت های آموزش و پرورش دانست و گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران درگیر یک جنگ تمام عیار اقتصادی است و برای مقابله و رویارویی با این رویداد ، تغییر مدل های مدیریتی و وفق این مدل ها با چالش ها و منافع نظام را در آموزش پرورش باید در دستور کار قرار بگیرد.

محمدی عفت و پاکدامنی را ویژگی های یک مدیر موفق بیان کرد و گفت: عفت در نگاه،عفت در پوشش،عفت در فکر ،عفت در گفتار و عفت در رفتار از نکات مورد تأکید در زمینه های اخلاقی مدیریت ها است و باید مورد توجه همه مدیران آموزش و پرورش قرار گیرد.

وی در خصوص موضوع مراکز پیش دبستانی آموزش و پرورش نیزگفت: مراکز پیش دبستانی، مطالبه جدی ما است،همه مدیران باید پیگیر وضعیت این دوره مهم بوده و همچنین برای احقاق حق الزحمه مربیان پیش دبستانی همه اقدامات لازم را انجام دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار