مدیرکل آموزش وپرورش گلستان

مرتفع کردن مشکلات آموزش و پرورش، همت همه مسئولین را می طلبد

گرگان(پانا)-جلسه بررسی مشکلات آموزش و پرورش شهرستان کلاله با حضور نماینده مجلس و مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد.

کد مطلب: ۸۳۶۵۲۶
لینک کوتاه کپی شد
مرتفع کردن مشکلات آموزش و پرورش، همت همه مسئولین را می طلبد

جلسه بررسی مشکلات آموزش و پرورش شهرستان کلاله با حضور نماینده مجلس، مدیر کل آموزش و پرورش و مدیر کل نوسازی استان گلستان، فرماندار و مدیر آموزش و پرورش در فرمانداری کلاله برگزار شد.

احسان گوهری راد، مدیرکل آموزش وپرورش استان گلستان، ضمن ابراز رضایت از وضعیت آموزشی شهرستان کلاله گفت: با توجه به کمبود فضای آموزشی و جلوگیری از ترک تحصیل دانش آموزان دختر در صورت نیاز، به صورت متمرکز نسبت به آموزش دانش آموزان اقدام خواهیم کرد .

وی ادامه داد: برای رفع مشکلات آموزش و پرورش از جمله: کمبود فضای آموزشی، کتابخانه، آزمایشگاه و ... نیاز به حمایت و همکاری نماینده مجلس، فرماندار و دیگر ادارات شهرستان می باشد .

مهندس لیوانی مدیر کل نوسازی استان گلستان نیز در این جلسه اظهار داشت: سال گذشته 17000 مترمربع مدارس شهرستان کلاله آسفالت شد.

لیوانی گفت: این اداره کل تلاش جهت جذب اعتبار ساخت مدارس خیرساز کلاله را در دستورکار خود قرار داده که تحقق این امرانجام تعهد خیرین می باشد تا ان شاالله در آینده نه چندان دور شاهد افتتاح این طرح ها باشیم .

قرناس قمیش مدیرآموزش وپرورش کلاله با اشاره به طرح های نیمه تمام آموزش و پرورش شهرستان ابراز امیدواری کرد که این طرح ها درسال جاری باهمکاری اداره کل نوسازی مدارس تکمیل می گردد.

در ادامه شهرام غراوی نماینده شرق استان ضمن تشکر از مدیران سابق و فعلی اداره کل نوسازی مدارس جهت اجرا و پیگیری پروژه های عمرانی و مدرسه سازی در شهرستان کلاله به برخی از طرح های اولویت دار از جمله تاسیس هنرستان کشاورزی دخترانه و باشگاه فرهنگیان اشاره کرد .

وی افزود: به لحاظ وجود پتانسیل های گردشگری، نیازمند فراهم نمودن شرایط برای بهره بردن از ظرفیت گردشگری هستیم .

حمیدی فرماندار کلاله و رئیس شورای آموزش وپرورش کلاله با اعلام آمادگی برای رفع مشکلات آموزش وپرورش وپیگیری اتمام طرح های نیمه تمام خواستار ورود جدی آموزش وپرورش برای پیگیری و رفع این مشکلات شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار