مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی عنوان کرد:

پشتیبانی از معلمین، راهکاری برای حل مشکلات آموزش  وپرورش است

بیرجند (پانا) - مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه معلمین سرمایه های آموزش و پرورش هستند، گفت: پشتیبانی از معلمین، راهکاری برای حل مشکلات آموزش  وپرورش است.

کد مطلب: ۸۳۶۲۳۹
لینک کوتاه کپی شد
پشتیبانی از معلمین، راهکاری برای حل مشکلات آموزش  وپرورش است

حجت الاسلام و المسلمین محمد ولی عارفی مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان بیرجند با تسلیت ایام شهادت امام صادق(ع) گفت:براساس فرمایشات امام صادق ، علمی مفید است که بتواند افراد را به خدا شناسی برساند.

حجت الاسلام والمسلمین عارفی گفت: در صورتی که تمام امورات مدارس طبق بخشنامه های ارسالی از وزارت انجام شود، هیچ گونه مشکلی در امورات تحصیلی به وجود نمی آید .

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه دادد: یکی از راه کارهای حل مشکلات آموزش و پرورش ، دلگرم کردن و پشتیبانی از معلمین است که اگر چنین امری محقق شود، سطح علمی و کار تحصیل دانش آموزان و تدریس معلمین افزایش پیدا خواهد کرد.

وی افزود: دانش آموزان گنجینه های هنر معلم هستند و باید از این گنجینه ها استفاده شود که این امر با پشتیبانی از دبیران و معلمین تحقق می یابد.

حجت الاسلام و المسلمین عارفی در خصوص مشکلات کمبود فضا و تجهیزات در شهرستان بیرجند گفت: برگزاری رویدادی مانند کنگره 2 هزار شهید استان که با همکاری خیرین انجام می شود، میتواند زمینه مناسبی را برای حل این مشکلات فراهم کند.

خبرنگار پانا: سید محمد علی سجادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار