آذربایجان شرقی رتبه اول ساماندهی جوانان کشور را کسب کرد

تبریز (پانا)- معاون امور جوانان و فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: این استان رتبه برتر عملکرد حوزه ستاد ساماندهی امور جوانان کشور در سال 1396 را برای دومین سال متوالی کسب کرد.

کد مطلب: ۸۳۵۹۹۱
لینک کوتاه کپی شد
آذربایجان شرقی رتبه اول ساماندهی جوانان کشور را کسب کرد

امیر تقی زاده با اعلام این خبر گفت: دغدغه مدیریت ارشد استان ، معاونین و مدیران و مسئولین ارگانها و نهادهای دولتی بر برنامه ریزی در حوزه جوانان بوده و این کار تیمی و اهتمام موجب شده که در حوزه جوانان و در بخش ستادهای ساماندهی امور جوانان در رتبه اول کشوری قرار بگیریم.

معاون امور جوانان و فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی اظهار کرد: در سال گذشته ستاد استانی ساماندهی امور جوانان استان، 10 جلسه استانی و یکصد و بیست و شش جلسه شهرستانی ستاد ساماندهی امور جوانان ، شانزده کمیته تخصصی استانی و یکصد و یازده کمیته تخصصی شهرستانی تشکیل شده است که آسیب‌های اجتماعی،اوقات فراغت، ازدواج ، مشارکت اجتماعی و سلامت جوانان بیشترین سهم را در موضوعات مورد بررسی ستاد ملی ساماندهی امور جوانان در سال 96 داشتند.

تقی زاده تصریح کرد: مهم‌ترین خروجی جلساتی که داشتیم، تدوین سند جامع جوانان و پرتال جوانان ثبت بیش از 100 سمن، راه‌اندازی خانه جوانان، شناسایی 300 جوان فعال و نمونه روستایی، اجرای طرح «هر جوان یک مهارت» و بررسی موضوع کودک همسری از دیگران برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی است.

معاون امور جوانان و فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی افزود: در کنار کار تیمی استانی و اهتمام مسئولین و تلاش کارشناسان نهادها و ارگانها ، فعالیت های مطالعاتی و پژوهشی در حوزه چالش های اساسی جوانان از مهمترین اولویت های معاونت امور جوانان و فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی بوده که توانسته نیازهای جوانان را در تمامی بخشها بررسی و برنامه ریزی صحیحی صورت پذیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار