درنشست هماهنگی ستاد برگزاری مسابقات والیبال نشسته ۶ تیم برتر جهان عنوان شد:

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی:ظرفیت های آذربایجان شرقی را در برگزاری شایسته مسابقات والیبال نشسته به تمام دنیا نشان می‌دهیم

تبریز(پانا) - مدیر کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی درسومین نشست هماهنگی ستاد برگزاری مسابقات والیبال نشسته 6 تیم برتر جهان گفت: با تمام توان و امکانات این مسابقات را به نحو احسن برگزار خواهیم کرد تا ظرفیت های استان را در برگزاری شایسته این مسابقات به تمام دنیا نشان دهیم.

کد مطلب: ۸۱۱۵۰۶
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی:ظرفیت های آذربایجان شرقی را در برگزاری شایسته مسابقات والیبال نشسته به تمام دنیا نشان می‌دهیم

در این نشست که با حضور بهتاج مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزار شد ، پیرامون اقدامات انجام شده گزارشی ارائه شد.

هادی رضایی، نماینده سازمان جهانی پاراوالیبال در امور اجرایی مسابقات والیبال نشسته 6 تیم برتر جهان درخصوص این نشست گفت: این نشست فرصت خوبی بود تا کمیته ها گزارشی از اقدامات صورت گرفته ارائه دهند و پیرامون نیازها و مشکلات صحبت کنند.

وی افزود: خوشبختانه باید اعلام کنیم نزدیک به ۹۰ درصد اقدامات صورت گرفته و در ۱۰ درصد باقی مانده نیز طی ده روزی که به شروع رقابت ها باقی مانده انجام خواهد شد.

ایوب بهتاج مدیر کل ورزش و جوانان استان نیز در این نشست گفت: با تمام توان و امکانات این مسابقات را به نحو احسن برگزار خواهیم کرد تا ظرفیت های استان را در برگزاری شایسته این مسابقات به تمام دنیا نشان دهیم.

وی افزود: با برگزاری مسابقات بین المللی و جهانی همانند این مسابقات تبریز 2018 را به دنیا معرفی خواهیم کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار