ملی پوش گلستانی تیم ملی والیبال نشسته بانوان

می‌جنگیم تا بین چهار تیم برتر مسابقات جهانی هلند باشیم

گرگان(پانا)-تیم ملی در آمادگی خوبی قرار دارد و می‌رویم تا در مسابقات جهانی هلند جز چهار تیم برتر مسابقات شویم و با آمادگی کامل به جاکارتا برویم و بدرخشیم و بتوانیم سهیمه مسابقات پارا المپیک توکیو 2020 را به دست آوریم.

کد مطلب: ۸۳۵۹۵۴
لینک کوتاه کپی شد
می‌جنگیم تا بین چهار تیم برتر مسابقات جهانی هلند باشیم

چهارمین اردوی آمادگی تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران برای حضور در رقابت‌های جهانی هلند در تهران در حال برگزاری است که «زهرا دانایی طوس» تنها گلستانی حاضر در این اردو است.

در این رقابت‌ها 16 تیم از کشورهای مختلف حضور دارند که در چهار گروه با هم به رقابت خواهند پرداخت و تیم ملی والیبال نشسته بانوان کشورمان با کشورهای چین، اسلونی و ایتالیا هم گروه است.

زهرا دانایی طوس ملی پوش گلستانی والیبال نشسته کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان در خصوص آمادگی خود و تیم ملی اظهار کرد: خوشبختانه تیم در سطح آمادگی خیلی خوبی قرار دارد و آماده‌ایم که بهترین نتیجه را کسب کنیم.

وی اضافه کرد: سعی ما کسب نتیجه خوب و آمادگی برای مسابقات آسیایی جاکارتا است و همه بازیکنان تلاش می‌کنند در این مسابقات آمادگی خود برای جاکارتا را بیشتر کنند.

ملی پوش گلستانی تیم ملی والیبال نشسته کشورمان تاکید کرد: به امید خداوند تلاش می‌کنیم که از گروه خودمان صعود کنیم و در صورت این اتفاق با تمام قوا می‌جنگیم که بین چهار تیم برتر مسابقات قرار بگیریم.

دانایی طوس گفت: نگاه بعدی ما کسب سهمیه برای مسابقات پاراالمپیک توکیو 2020 است که مسابقات جهانی هلند می‌تواند زمینه‌ای برای درخشش تیم ملی والیبال نشسته بانوان در مسابقات آسیایی جاکارتا و کسب سهمیه پاراالمپیک باشد.

گفتنی است، تیم ملی والیبال نشسته بانوان کشورمان برای حضور در رقابت‌های جهانی هلند، پنجشنبه ساعت 15 تهران را به مقصد هلند ترک خواهد کرد.

براساس این گزارش، بازیگرانی همچون «مهتاب کرامتی» و «نسرین نصرتی» برای افزایش روحیه ملی پوشان در اردوی تیم ملی والیبال نشسته بانوان کشورمان حاضر شده و از این اردو بازدید کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار