تذکر شدید الحن استاندار آذربایجان شرقی به بانک های عامل

بانک هایی که نمی توانند به وظایف خود عمل کنند استان را ترک کنند

تبریز (پانا)-استاندار آذربایجان شرقی با ابراز تاسف از عملکرد ضعیف و نزدیک به صفر برخی بانک های عامل در ارائه تسهیلات به طرح های اشتغال فراگیر بیان کرد: بانک هایی که توان انجام وظایف محول شده به خود را ندارند هر چه سریعتر استان را ترک کنند.

کد مطلب: ۸۳۵۵۰۵
لینک کوتاه کپی شد
تذکر شدید الحن استاندار آذربایجان شرقی به بانک های عامل

مجیدخدابخش عصر امروز در جلسه تخصصی کارگروه اشتغال استان آذربایجان شرقی اظهار کرد: بارها به بانک‌ها نسبت به عدم همکاری‌های مناسب آنها تذکر داده‌ایم و امروز از معاونت اقتصادی می‌خواهیم به این بانک‌ها تذکر کتبی بدهند.

وی افزود : ما بانک‌هایی را که در این نبرد اقتصادی همراهی دولت نیستند را به عنوان ستون پنجم دشمن می‌شناسیم.

وی افزود: مدیرانی که در این وضعیت ناگوار اقتصادی جامعه، همراهی‌های مورد انتظار را نمی‌کنند از هیچ نظر تفاوتی با دشمنان جمهوری اسلامی ایران ندارند.

استاندار آذربایجان شرقی با یادآوری اینکه یک بنگاه اقتصادی در یک بانک مبلغ 180 میلیارد تومان سپرده‌گذاری کرده، بیان کرد: لازم است بنگاه‌های اقتصادی بزرگ سپرده‌های خود را از بانک‌هایی که در ارائه تسهیلات مصوب کوتاهی می‌کنند، خارج و در جای دیگر سپرده‌گذاری کنند.

خدابخش اظهار داشت: در ابن شرایط بحرانی اقتصادی از مدیران تمامی بانک انتظار داریم که بصیرت داشته باشند، این که بعد از گذشت چندین ماه میزان عملکرد برخی بانک های عامل نزدیک صفر باشد مایه سرافکندگی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار