اردوی استانی مربیان و دانش آموزان پیشتاز دختر استان اصفهان برگزار شد

اصفهان (پانا) - پیش اردوی استانی پیشتازان دختر استان اصفهان ، در اردوگاه استانی شهید بهشتی با حضور بیش از 200 نفر از دانش آموزان و 40 مربی پیشتاز در حال برگزاری است.

کد مطلب: ۸۳۵۴۲۲
لینک کوتاه کپی شد
اردوی استانی مربیان و دانش آموزان پیشتاز دختر استان اصفهان برگزار شد

در این اردو عباس زهیری،مدیر سازمان دانش آموزی اصفهان پس از آرزوی سلامتی برای مقام معظم رهبری و خیرمقدم به حضار اظهارکرد: هر ساله یک اردوی ملی برای دانش آموزان پیشتاز برگزار می شود که امسال از هر استان سی و پنج نفر انتخاب می شوند و پیشتازان استان اصفهان در تاریخ های 10 و 20 مردادماه به اردوی ملی با دانش آموزانی که از استان های دیگر اعزام می شوند همراه خواهند شد.

وی افزود: 35 دانش آموز منتخب استان اصفهان به همراه 5 مربی که از استان اصفهان انتخاب می شوند باید در اردوی ملی در تخصص ها و مهارت های پنجگانه با دیگراستان ها رقابت کنند و مقامی به خود اختصاص دهند،به همین دلیل بنده از شما می خواهم توانمندی های خود را اینجا نمایان کنید و همراهی کنید تا ارزیاب های ما دانش آموزان با استعداد ونمونه رابرای اردوی ملی انتخاب کنند.

در ادامه احمدی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل استان اصفهان ضمن خوشامد گویی به پیشتازان و مربیان از آنها درخواست کرد که از این اردوها درسی برای زندگی بگیرند زیرا کلاس اصلی درس اینجاست .

احمدی در ادامه افزود: این اردو ها در واقع هدفی است برای آشنایی پیشتازان دختر با دیگر شهرستان ها و ایجاد دوستی ،همدلی ،و همیاری در میان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار